Del 32

237 16 2
                                    

Fortsatt ISAC'S POV:

"Også trenger jeg egg, og mel..."mumletr jeg høyt for meg selv der jeg stresser rundt på kjøkkenet.

Jeg skal lage en spesiel frokost til Eline fordi hun har bursdag. Jeg håper at hun tilgir meg for alt jeg har gjort.
Imorgen skal jeg gå bort til Isabel å si alt hu har gjort. Ja deg skal jeg nemlig.

Lukter det svidd her?

"Ånei pannekakene!"jeg styrter bort til pannekakene.
Shit. De blei litt svidde.
Ok, det går fint.

ELINE POV:

Jeg gnir meg i øynene for å våkne ordentlig. Hvor er jeg? Hvorfor ligger jeg i en seng? Har jeg hatt.... Nei det ville jeg ha husket.

Jeg ser meg rundt i rommet. Musikkplater på veggene. Jeg legger merke til noe som titter frem i øyekroken min.

"Otto!"jeg tok opp den lille søte bamsen til.. Isac! Nå husker jeg. Jeg er hos Isac.

Isac var så søt og snill mot meg igår. Kanskje jeg bare har misforstått alt?
Nei..... Eller? Nei det har jeg jo ikke.
Isabel stjal Isac fra meg og nå Benjamin.
Jeg kjenner en liten tåre unnslippe øyet mitt.

*Bank*Bank*

Jeg ser hodet til Isac stikke inn. Han har med.... Åååååååå han har et brett med frokost, noe så søtt.

"Hei"jeg tørker bort en tåre og smiler.

"Hei, gratulerer med dagen"han setter brettet på komoden.

"Aaaw Isac. Takk. Men du trengte virkelig ikke å gjøre det for meg"

"Jeg gjør alt for deg"

"Isa-"

"Nei, Eline det er noe jeg må fortelle deg"avbrøt han og satte seg på kanten av senga.
Jeg satt meg til rette å fulgte nøye med.

"Hør her. Jeg elsker deg. Jeg har aldri sluttet å elske deg"

Whaaaat?

"Isabel var sjalu på forholdet vårt, så hun truet med å skade deg viss jeg ikke ble... Liksom 'kjæresten' hennes"

Jaha, hvor vil han med dette?

"Så jeg gikk med på det fordi jeg vil jo ikke at du skal bli skadet. Og...... Jeg ble helt knust......."han stoppet opp.

En liten tåre trille ned fra de tårevåte øynen hans.
Jeg satte meg opp å krabbet bort til han.
Jeg tok armene rundt han og klemte han.

"Eeehm.....*snufs* jeg ble helt knust da jeg så deg og Benjamin sammen. Men nå har jo Isabel hooket opp med Benjamin og vært 'utro' mot meg. Så nå har hun brutt avtalen våres og jeg kan endelig komme meg vekk fra den heksa der"han så på meg med de nøttebrune øynene sine.

"Isac... Jeg veit ikke hva jeg skal si"

Isac bøyde seg ned å kom nærmere. Han rørte leppene mine varsomt. Jeg besvarte selvfølgelig kysset tilbake.

"Isac. Jeg elsker deg og har alltid gjort det"sa jeg å kysset han.

*pling*

Mobilen min lå ved siden av Isac. Smilet hans forsvinner så fort han ser på meldingen.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Hva stod det på den meldingen og hvem var den fra?

VOTE&COMMENT!!

Forlatt- Isac ElliotWhere stories live. Discover now