Tess mi beze slov podala svůj mobil. Byla na něm nějaké fotografie. Když jsem se na ní podívala pořádně, zjistila jsem, že jsem na ní vyfocená já s Barrym.
,,Co to má být?" vyhrkla jsem ze sebe.
Tess se zhluboka nadechla.
,,Přečti si popisek"
Poslechla jsem jí a začetla se do textu pod fotkou. Psalo se tam o mně jako o Barryho novém objevu. Viděli nás, jak spolu odjíždíme z večírku, což se samozřejmě neobešlo bez nejapných poznámek. Dokonce tam bylo zmíněno celé mé jméno.
"Je to prý mladá spisovatelka, prozradil bulváru literární kritik Frank Lee."
,,To není všechno" hlesla Tess po chvíli.
,,Co ještě?" šokovaně jsem na ní pohlédla.
,,Ty fotky jsou všude na internetu a jsou dost komentované"
Ihned jsem si všimla, že i fotka, kterou mi Tess ukázala má pod sebou pár komentářů. Zatajil se mi dech, jakmile jsem si přečetla první z nich.
"Starý kozel si našel mladé ptáče."
"Stejně s ním je jen aby se zviditelnila. "
"Barry nebyl nikdy viděn z žádnou ženou a najednou tohle? To je mi ale náhoda."
"Holka ho má asi omotaného kolem prstu."
Tlukot mého srdce se zrychloval, až mi z toho hlasitě tepalo v uších.
,,Že se mi to jenom zdá" hlesla jsem. Cítila jsem se jako bych měla každou chvíli omdlít. V očích mě začali pálit slzy.
,,Bohužel ne" odpověděla mi na to Tess a soucitně se na mě podívala. Mobil mi vzala z ruky a vtáhla mě do objetí.
,,Nic si z toho nedělej, někteří lidi jsou blbci" chlácholila mě.
Mně se ale i tak draly slzy ven z očí a stékaly mi po tváři. Nemohla jsem uvěřit tomu, co ti lidi dokázali napsat. Ty fotky jsou všude po internetu, blesklo mi hlavou. Kolik lidí mě teď zná? Ví o tom Barry?
,,Doprčic" vyletělo mi z úst, když jsem pohledem zavadila o svůj telefon a zjistila, že na něm svítí několik upozornění.
ČTEŠ
𝚂𝚙𝚒𝚜𝚘𝚟𝚊𝚝𝚎𝚕 | Romance
Любовные романыVzhlížela k němu, obdivovala ho, milovala ho. V představách s ním trávila každičkou minutu svého života. Díky jeho knihám žila. Bohužel pro něho byla jenom jednou z mnoha. Neznal ji. Tedy až do té doby než ho potkala. ... Promění se někdy její p...