-kapitola 5.-

129 12 0
                                    


,,Tomu neuvěříš" oznámila jsem Tess místo pozdravu, když jsem se vrátila s nákupem na náš studentský pokoj.

,,Měli akci na sladkosti?" vyjekla ihned Tess nadšeně a vytrhla mi igelitky s nákupem z rukou.

,,Ne" protočila jsem nad ní očima.

Tessino nadšení ihned opadlo, pustila igelitky na zem a vrhla na mě znuděný výraz.

,,Tak čemu neuvěřím?"

Zamyšleně jsem se podívala na vysypaný nákup u jejich nohou.

,,To ti řeknu, až uklidíš ten nepořádek" ukázala jsem na tu spoušť.

,,Pff" vydala ze sebe otráveně, protože ale byla od přírody velice zvědavá, dala se do úklidu a já se tak mohla vesele usadit na židli a se samolibým úsměvem ji sledovat.

,,Užíváš si to?" vyjela po mě, když si mého výrazu všimla.

,,Velice" široce jsem se na ní usmála.

,,Jak já tě nesnáším" zavrčela a zmizela s posbíraným nákupem v kuchyni.

To se mi povedlo, libovala jsem si, jak suprově jsem se vyhnula vybalování nákupu. Člověk hold musí umět být, jak se říká vyčůraný.

,,Tak mluv!" vyskočila na mě Tess po tom, co všechno uklidila.

Na mých tváří jsem ucítila mírné teplo.

,,Ellie co se stalo!" vykulila na mě své oči. Vsadím se, že jsem se musela červenat při vzpomínce na to, jak jsem se znovu setkala s Barym.

,,Potkala jsem Baryho" promluvila jsem po tom, co jsem se probudila ze svého zasnění.

,,A?" nespouštěla ze mě má kamarádka pohled.

,,Pozval mě na svůj literární kroužek, chce, abych tam přečetla něco, co jsem napsala" pokračovala jsem.

,,A to je všechno?" vykřikla na mě.

,,Kvůli tomu jsem tu teď půl hodiny uklízela?"

I když vypadala naštvaně, věděla jsem, že si jí dokážu lehce usmířit. Upřela jsem na ní ten nejvíc štěněčí pohled, který dokážu snad jenom já a nevinně se zaculila.

,,A já už si myslela, že si s ním aspoň něco měla" plácla se dlaní do čela, když jsem jí svým pohledem trochu obměkčila.

,,Cože?" vyjekla jsem po její poznámce.

,,No co, neříkej, že by si to nechtěla" trhla rameny jako by nic.

,,Neříkám" zamumlala jsem potichu.

Neříkám, že by se mi nelíbilo jen třeba být v jeho těsné blízkosti, někde o samotě. Ale ani taková maličkost není uskutečnitelná, natož abych s ním prožila něco romantického. Ne, že bych si nikdy nepředstavovala, jaké to asi musí být dostat od takového muže polibek.

,,Heej" luskla mi Tess před obličejem prsty.

,,Nepřemýšlej nad těmi nemravnostmi" ušklíbla se.

,,Nemyslím na nemravnosti" namítla jsem.

,,No jasně" mluvila si Tess stále svou bez ohledu na to, co jsem řekla.

,,A kdyže má ten jeho kroužek?"

,,Dnes večer" odpověděla jsem ze značnou panikou ve hlase.

Stále jsem nebyla rozhodnuta, zda tam půjdu. Čekali jste ode mě snad něco jiného?

,,No tak to abych ti vyhrabala něco ze šuplíku, musíme vybrat to nejlepší" rozhodla Tess a odběhla k mému psacímu stolu.

Někdy mě opravdu udivuje jak je tohle šílené stvoření drzé. Prostě se začala jen tak hrabat v mých věcech.

,,Tak, tady to je" pustila na zem přede mě hromadu mnou popsaných papírů.

,,Čti a já budu říkat, jestli to je dobrý"

𝚂𝚙𝚒𝚜𝚘𝚟𝚊𝚝𝚎𝚕 | RomanceKde žijí příběhy. Začni objevovat