-Kapitola 11.-

107 6 0
                                    

,,Dobrý večer" pozdravil a s každým z nás si potřásl rukou.

,,Jmenuji se Dwayne Lamp" představil se mi.

,,Jsem rád, že jste s touto schůzkou souhlasila slečno Ellie, jak jistě už víte, četl jsem útržek z vaší povídky a moc mě zaujala" začal rozhovor, když jsme se všichni tři posadili.

V tom se u našeho stolu objevila číšnice s dotazem, zda chceme přinést jídelní lístek. Nevěděla jsem, zda je vhodné si na takové schůzce objednat něco k jídlu, ale pro jistotu jsem žádnou večeři před touto schůzkou nejedla.

,,Ne, díky, dám si jen vodu bez bublin" odpověděl ji Dwayne.

Číšnice si něco zapsala do notýsku v ruce a pak svůj pohled upřela na mě.

,,Taky si dám jenom vodu" opičila jsem se, protože mě nic jiného nenapadlo.

,,A vy?" otočila číšnice svůj pohled na Barryho.

,,Já si dám cappuccino a... jaké máte zmrzlinové poháry?"

Překvapeně jsem se na Barryho podívala. I na číšnici bylo vidět mírné překvapení, asi nečekala od někoho z nás takovou otázku.

,,Máme horké maliny, nebo jahody s vanilkovou zmrzlinou" odpověděla, když se trochu vzpamatovala.

,,Tak vás poprosím o ty horké maliny" usmál se na ní Barry.

Číšnice mu úsměv oplatila, čímž si ode mě ani nevím proč, vysloužila ne zrovna pěkný pohled. Nejspíš jsem ji záviděla, že ji Barry věnoval jeden ze svých úsměvů.

,,Zpátky k vaší povídce" promluvil Dwayne, když číšnice opustila náš stůl. Vypadalo to, že on jediný nebyl z Barryho objednávky nijak překvapený, asi se dobře znali.

,,Chtěl bych ji co nejdřív vydat"

,,Cože?" vypadlo ze mě ihned po jeho slovech.

,,Mezi mladými lidmi je zrovna teď tento žánr hodně populární a proto nesmíme otálet" pokračoval Dwayne dál, zatímco já jsem na něho zírala s vykulenýma očima.

,,Ale.." vykoktala jsem ze sebe.

,,Já ji nemám dopsanou, vlastně mám napsanou sotva půlku"

,,V tom případě bych vám doporučil na tom zapracovat, je to vážně jedinečná nabídka, která se nemusí opakovat" usmál se na mě Dwayne.

,,Já..já nevím" byla jsem z toho zmatená.

Naší konverzaci opět přerušila číšnice, která nám donesla naše objednávky. Po jejím odchodu se Dwayne plnými doušky napil své vody.

,,Viděl bych to tak, že máte na dopsání měsíc, pak to vydáme" promluvil potom.

,,Velice si vaší nabídky vážím, vážně, ale nevím, jestli ji za měsíc stihnu dopsat" vysvětlila jsem mu.

,,Zkuste to, a když tak se mi ozvěte, moje telefonní číslo vám může dát Barry" usmál se na mě, dalšími doušky vyprázdnil svojí skleničku a pak se zvedl ze své židle.

,,A teď mě prosím omluvte, musím už odejít" potřásl si rukou s Barrym, pak se mnou a pak zmizel z restaurace. 

𝚂𝚙𝚒𝚜𝚘𝚟𝚊𝚝𝚎𝚕 | RomanceKde žijí příběhy. Začni objevovat