Kim ailesinin prensi Kim Jongin
Choi ailesinin prensi Choi Soobin
Park ailesinin prensi Park Seonghwa
Lee ailesinin prensi Lee Minho
Başa geçecek prensler kral olabilecek yaşa geldiklerinde bir takım testlere tabi tutulurlardı. Bu testleri geçebilmek içinde bütün hayatları boyunca çalışırlardı. Saraylarda geçen hayatları boyunca halka gülümser içeri girdiklerinde ise nefes bile almadan çalışmaya devam ederlerdi.
Test bir hafta sürerdi. İlk görev acı testiydi. Vampirlere göre seçilen kral dayanıklı olmalıydı. Şehirin meydanında bütün halk toplanmıştı. 4 tane en güçlülerinden acı vericiler seçilmiş ve getirilmişlerdi. Ellerini tutacaklardı ve en son elini çeken en dayanıklı olacaktı.
Prensler sonunda üzerlerindeki takımları çıkarmış bu sefer rahat şeyler giymişlerdi. Hepsi yerini aldığında üçe kadar sayılmış sonra yarışma başlamıştı. Soobin dokunduğu anda dizlerinin üzerine çökerken diğerleri yüzlerini buruşturmakla kalmıştı. Ardından geçen yarım saatte dayanılamaz boyuta gelen acıdan bağırmaya başlamışlardı. Hepsinin vücudunun farklı yerleri morarmaya başlamıştı.
Aradan 2 saat geçti hepsi dizlerine çökmüştü ama ellerini sıkı sıkı tutuyorlardı. Elini ilk bırakan en çocuksu olanlarıydı. Soobin daha fazla dayanamayacağını bildiği için kendini riske atmamıştı.
3. Saate girerken 2 ellerini birden tutmaları emri geldiğinde artık her şey daha zordu. Minhonun kolları morarmışken kafasını önüne eğmiş dudağını ısırıyordu. Jongin bayıldığında yarışmadan çekilmek zorunda kalmıştı.
4. Saate yaklaşırken yarışmanın kazananı için ayağa kalkmaları istenmişti. İkiside zorla ayağa kalktığında acılarının sebebi kişiye tutunmaktan başka çareleri yoktu.
Öğlen saatlerinde başlayan yarışma hava kararana kadar sürmüştü. Seonghwa da Minho da beraberlik ilan edilene kadar vazgeçmemişti.
Yarışma bitiminde ikiside yürüyemiyor ya da hareket edemiyorlardı. Birbirlerine tutunup zar zor sahneden indiler. Arka tarafta panzehirler hazırlanmıştı. Hemen onları içen ikili kendilerine zor gelmişlerdi.
Gece röportaj yapılmış 2 saat uyumalarına izin verilmiş sonra diğer göreve geçmişlerdi.
Bu görev zihinlerine giren kontrolcülerden kurtulmaktı. En iyi kontrolcüler getirilmişti. Yine sahnede sandalyelere oturmuş kontrolcülerin izinlerini bekliyorlardı.
Yarışma başladığında zihninin içinde kontrolcüyü bulmak Minho için zor olmamıştı yaklaşık 15 dakika sonra kontrolcü Minho'nun önünde eğilip sahneden indi. Sıralamayı belirlemek için yarışma devam ederken Minho'ya ağrı kesici ilaçlar getirilmişti.
1 saatin sonunda Soobin kontrolcüsünden kurtulmuştu. Sonra Jongin en sonda Seonghwa kurtulduğunda bugünün görevide son bulmuştu.
Bugün uyumak için daha fazla saat verilmişti. 5 saat uyuyup yarışma alanına yürüdüler.
Bugünün görevi büyüler ve iksirlerdi. En zorlu 4 iksir seçilmiş prenslere rastgele dağıtılmıştı. Hepsi işine koyulmuş sadece adını öğrendikleri iksirleri yapmaya çalışırken Seonghwa'nın iksiri tam tutmuştu. Diğerlerinin ki de işe yarar olsa da Seonghwa'nınki tam olması gerektiği gibiydi.
Günün kalanında farklı kanallara saatlerce röportaj vermişlerdi. Yine birkaç saat uyuyup görevleri için geldiler.
Bugünün görevi elementlerdi. Minho şanslıydı ki ona su düşmüştü. Denizin kenarına geldiklerinde yön vermesi istenmişti. Minho kolaylıkla dalgalar çıkarmış sonra bir anda durdurmuştu. Puan tablosunda tam puan alırken kameralara gülümsedi.
Seonghwa'nın ki topraktı. Büyük bir toprak parçasını havaya kaldırmasını istediklerinde Seonghwa sanki yerden küçük bir taş almış gibi tonlarca toprağı havaya kaldırmıştı.
Soobin'in elementi ateşti. Ateşi yönlendirmesini ve onunla oynanması istenmişti. Soobin üfleyerek ateşi yakmış ve onunla sanki oyuncakmış gibi oynamıştı
Son elemente geldiklerinde son prensten büyük bir hava olayı çıkartması istenmişti. Jongin bi hortum başlatmıştı. Böylelikle bu görevi hepsi tam puanla geçti.
4. Günün görevi kaçıştı. Kaçılması imkansız bir labirent ev yapılmıştı. Prensler içeride ratgele yerler koyulmuş ve her güç kullanımına izin verilmişti. Işınlanma gücüne sahip Minho saniyeler içinde evden çıktığında büyük bir alkış kopmuştu. Hemen arkasından Soobin görünmezlik gücüyle duvarların arasından geçerek dakikalar içinde çıkmıştı. Jongin ve Seonghwa ise tamamen zekalarıyla 1 saat içinde çıkmışlardı.
Bugün için görevler bitmiş ve dinlenmelerine izin verilmişti.
Sonraki gün halk arasındaki sevgiyi ölçmek için bir oylama yapılmıştı. Herkes en sevdiği prense oy veriyordu. Prensler ise oyları beklerken gelenlere sevimlilikler yapıyordu.
2 saat süren oylama bittiğinde oylar tek tek sayıldı. 2 oy farkla Minho kazanmıştı. Salondaki herkese teşekkür etmiş. O çok sevilen gülümsemesini sunmuştu.
Son güne geldiklerinde prensler bitik haldeydi. Hepsi ağrı kesiciler ile ayakta kalmaya çalışıyorlardı. Son günün görevi için ormana gittiklerinde görevleri ormanın diğer ucundaki şelaleye gizlenmiş küçük demir parayı bılmaktı. Herkes gideceği yolu hesaplarken uyumamak için kafalarını iki yana sallıyor bayılmamak için dua ediyorlardı.
İlk jongin başladı. Saniyeler içinde döndüğünde avucundaki demir parayı gösteri. Arkasından Seonghwa sonra Soobin en son Minho derken hepsi bu testi gözleri kapalı geçmişti.
Puan tablosu açıklanırken düşmemek için birbirlerine tutunuyorlardı. Puan tablosunda Seonghwa ve Minho birinciliği paylaşıyordu. Jongin ve Soobin ise 1 puan ile ikincilikteydi. Son söz krala ait olduğu için tablo krala yollandıktan sonra arkaya geçen prenslerin hepsi yorgun düşmüş bedenleri yüzünden bayılmışlardı.
Sonuç gününde bütün prensler bitkin halde büyük saraya gelmişlerdi. İçerideki birkaç kameramanda dışarıya canlı yayın yapıyorlardı
Endişe içinde bekleyiş sürerken prensler usül gereği bir dizlerinin üstüne çöküp kafalarını eğdiler. İçeriye 4 yastıkta 4 taç gelmişti. 3 prens 1 tane ise veliaht tacıydı. Taç giyme töreni bittiğinde kimse kafasındakinin ne tacı olduğunu bilmiyolardı. Arkalarına dönmeleri istendiğinde aynayla kaplı duvarla karşılaştılar. Minho başındaki tacı gördüğünde sevinçle dönüp kralın önünde eğildi. Prenslere sarıldı.
Sonra ise halkına selam vermek için balona çıkmışlardı. Alkış kıyamet koparken herkes gülümsüyordu.
Prens Minho 🛐🛐
2. Bölüm bumm✊✊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gift / Minsung ✅
FanfictionMinho'ya gelen hediyeler arasında yer alan Jisung ölmemek için istediği her şeyi yapacaktı. Her şeyi unutmasını istese bile... Mpreg Ana ship: Minsung Yan shipler: Chanlix-Hyunin Tamamlandı Bu fic tamamen hayal ürünüdür ve gerçeklerle bağlantısı y...