20^ Yeni Eviniz Burası

1.2K 154 17
                                    

"Hadi oğlum"

Jeongin ilk adımlarını atmaya çalışırken iki babasıda kollarını açmış onu bekliyorlardı. Jeongin ayağını kaldırdı ama adımını atamadan sendeledi. Düşecekken Minho onu tutmuştu.

"Sonra tekrar deneyelim." Jisung endişeli sesiyle konuştuğunda Minho gülümsedi. "Daha küçük"

Jeongin'i beşiğine bıraktıktan sonra odadan çıktılar. "Bugün prenslerin doğum tarihini belirleyeceğim. 4 prensimiz bugün sarayda olacak." Minho Jisung'a bakarak konuştu. Beraber taht odasına giderken sohbet ediyorlardı.

"Onlar için kurabiyeler yaptıracağım." Jisung bu konuda çok heyecanlıydı. Sarayın çocuk sesleriyle dolmasını çok isterdi.

"Hepsi seni babası bilecek sungie"

"Beş çocuğum olacak. Daha iyisi mi var?"

İkiside kıkırdadı. Jisung yolunu değiştirio kurabiyeleri yapmak için mutfağa giderken Minho tarihi açıklayacaktı. Sonra ise prensler evlerinden alınarak saraya getirilecekti.

Hyunjin ile beraber duyuruyu yazıp halka gönderdiler. Yaklaşık 3-4 saat içinde 2001 doğumlu ay olarak en büyük olan 4 erkek çocuğu getirilecekti.

Jisung elinde kurabiye tepsisiyle eşinin yanına dikildi. Beraber gelecek çocukları bekliyorlardı. Büyük kapı ardına kadar açıldığında 4 küçük çocuk yavaşça içeriye girdi. Jisung kocaman gülümsemesiyle hepsine kurabiyelerini verdikten sonra kocaman sarıldı. Minho ise yerinden bile kıpırdamamıştı sadece tebessümle onları izliyordu.

"Hoş geldiniz prenslerim. Artık yeni eviniz burası. Sarayda prens olmanız için gerek tüm eğitimler verilecek, en iyi şekilde yetiştirileceksiniz. Eşim sizinle bizzat ilgilenecek."

Jisung yerden kalkarken kafasını salladı. Hala gülümsüyordu. Minho eline verilen kağıttan isimleri okudu.

"Kim Hongjoong"  küçük çocuk elini kaldırdı. Minho ona gülüp isimleri okumaya devam etti. "Jeong Yunho"  "Kang Yeosang" "Choi San" hepsi ismini duyduğunda elini kaldırmıştı. Jisung yine gülümseyip en yakınındaki San'ın elini tuttu.

"Hadi gelin sizi odalarınıza yerleştirelim. "

En önde Jisung arkasında 4 yeni prens yürürken  Minho arkalarından gülüyordu. Tekrardan eşine aşık oldu ne kadar iyi bir baba olmuştu.

İlk olarak Yunho'un odasına girdiler. Jisung küçük çocuğu kucağına aldı. "Bu bütün oda senin. Senin için bir sürü oyuncak hazırladık."

İçeriye Yunho'nun eşyalarını getirdiklerinde Jisung onu kucağından indirdi. "Şimdi odanı gez diğer kardeşlerini odalarına götürelim."

Yunho kafasını salladıktan sonra odadan çıktılar. Büyük koridorda yürürken Hongjoong Jisung'un elini tuttu. Jisung gülümseyerek küçük olana döndüğünde çocuk utangaç tavrıyla konuştu. "Babamız siz misiniz?"

"Evet. Bundan sonra sizin aileniz biziz."

Baştan beri yerinde duramayan hoplayıp zıplayan çocuk şaşkınlıkla konuştu. "Ne? Biz buraya oyun oynamaya gelmedik mi?"

Jisung dizlerinin üzerine çöktü. "Siz artık krallığımızın prenslerisiniz. Artık aileniz biziz.  Bundan sonra prens olmak için eğitim göreceksiniz."

"Nasıl yani eve dönmeyecek miyiz?"

"Eviniz artık burası" Jisung baştan beri hoplayıp zıplasa da şimdi ağlayan çocuğu kendine çekip sarıldı. "San ağlama. Sen bir prenssin. Kraliyetimizin varisisin."

"Ben istemiyorum. Evime geri dönmek istiyorum."

Jisung hiçbir şey söyleyemedi. Onu teselli edecek hiçbir şey aklına gelmiyordu. Biraz daha düşündü. Kendi oğlunun ağlama sesini duyduğunda hızlıca ayaklandı. Arkasından koşturan prenslerle küçük bebeğin odasına girdiler.

Jisung Jeongin'i kucağına aldı. Kucağında sallarken duyduğu ince sesle yere eğildi.

"O kim?"

Jeongin ilk kez gördüğü çocuklara gülümsedi. Yeosang küçük bebeğin elini tuttu.

"Kardeşiniz ama daha çok küçük. Siz onun ağabeylerisiniz."

Hongjoong kıkırdayıp bebeğe baktı. "Kardeşimiz çok tatlıymış."  Jeongin'in odasında biraz daha oynadılar. San esnediğinde Jisung oğlunu beşiğine bırakıp San'ı kucağına aldı. Diğer 3 prensi de odasına bıraktıktan sonra Yunho'nun yanına döndü.

"Bak bir sürü legolar buldum."

Jisung kocaman gülümsemesiyle küçük çocuğun yanına oturdu. "Beğendin mi odanı?"

"Çok beğendim. Bir sürü oyuncak var gördün mü?"

Jisung  çocuğun saçlarını karıştırıp yerden kalktı. Küçük valizini açtı. "Kıyafetlerini yerleştirelim olur mu?"

Yunho ile beraber odasını yerleştirdikten sonra Jisung odadan çıkıp kendi odasına gitti. Minho küçük Jeongin'i almış onunla oynamaya başlamıştı bile. Jisung yanlarına uzandı. Bugün çok yorulmuştu. Kucağında bebeğiyle eşinin omzuna yaslanmış şekilde uyuyakaldı.

_________________________________________________

Prensler geldi yaşlara takılmayın gerçek doğum tarihlerinin 2001 olmadığını biliyorum

Bide 2001 de doğan çocuk nasıl minicik diyorsanız küçük hatırlatma ilk bölümde bahsetmiştim vampirlerin kurguma göre 10 yılda yaş alıyorlar

Hayalet okuyucu olmayın lütfen

Umarım beğenmişsiniz 20. Bölüm bum

 Gift / Minsung ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin