13^ Evet, sonsuza kadar

1.6K 176 32
                                    

Jisung aynanın karşısında kendine baktı. Minho gerçekten renkler konusunda dahiydi. Damatlığının rengi üzerine cuk oturmuştu. Yeni yapılmış saçlarına gitti elleri. Tekrar düzeltti. Mükemmel olduğuna emin olduktan sonra çiçeğini eline aldı. Yaptığı anlaşmaya göre çiçekleri siyah güllerdi.

Minho kravatı elinde eşinin yanına geldi. Odanın içinde bunu yapabilecek onlarcası varken Minho Jisung'a gelmişti. Jisung çiçeğini Minho'nun eline verdi. Kravatı eline alıp elinde bağladı. Sonra eşinin boynundan geçirerek biraz sıktı. Düzgün olması için uzunca inceledi. Yamuk olmasını istemezdi.

Jisung ve Minho hazırlana dursun düğünün ardından da kutlamanın yapılacağı alan da hazırlanıyordu. Gece mavisi ve tonlarındaydı düğün. Minho'nun sevdiği renk buydu. Jisung uyum sağladı.

Balonlar şişirildi. Büyükçe bir masa kuruldu. Yoldan geçen herkese kese kese altın dağıtıldı. Şehrin ortasına da merasimin gerçekleşeceği alan hazırlanmıştı. Vampirlerin soğuk durduğuna bakmayın. Oldukça zevklerine düşkün türlerdi. Eğlence dendiğinde herkes toplanırdı.

Güneş batmak üzereyken çiçeği burnunda çiftimiz sarayın kapısından görüldü. El ele tutuşmuşlardı. Jisung heyecanla elindeki çiçeği sıkarken gülümsüyordu.

Sarayın 50 basamaklı merdiveninden indiklerinde onları bekleyen limuzin'e bindiler. Şehirde büyük bir tur açacak bu mutlu birlikteliklerini herkese duyuracaklardı.

Gece kararanlığı şehrin üzerine çöktüğünde müzik açılmıştı. Minho ve Jisung'un arabası merasimin yapılacağı alana gelene kadar eğlendiler. Araba, korna sesleriyle giriş yaptığında herkes pistten indi.

Minho bile heyecanlanmıştı. Masaya oturdular. İlk soru prense yöneltildi. Minho tereddüte kapılmadan cevapladı. "Evet."

Aynı soru Jisung'a yöneltildi. Jisung yavaşça mikrofona yaklaştı. Resmen bütün ülke susmuş Jisung'un cevabını bekliyordu. "Evet, sonsuza kadar"

Alkış kıyamet koparken müzik tekrar açıldı. Jisung salon danslarına bayılırdı. İlk dans olarak vals seçmişti. Tek adım atlamadan dans bittiğinde yine herkes alkışlıyordu. Gece böyle eğlenceyle sürdü geçti.

___________________________________________________

___________________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 Gift / Minsung ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin