İkisi kahvaltısını yaptıktan sonra Naruto bulaşıkları yıkamaya koyuldu. O yıkarken Sasuke gelip arkasından beline sarıldı.
Naruto:*Kızarır*Birşey mi oldu?
Sasuke:Bulaşıkları sonra yıkasan? Ne olur ki?
Naruto:Saçlamama~ İruka-mommy bulaşıkları yıkamadığımı görürse beni öldürür.
Sasuke:Akşama bırak demiyorum. Amaaaan dur o zaman hızlı bitirmene yardımcı olayım.
Sasuke'de yan tarafa geçip Naruto yıkadıkça oda alıp kurulayıp yerine koydu. Böyle işleri daha hızlı ve kolay oldu.
Sonunda işleri bitince ikiside salondaki koltuğa geçti. Naruto oturunca Sasuke'de başını onun dizlerine koydu. Sonrada Naruto Sasuke'nin saçlarını okşamaya başladı.
Naruto:Oh! Saçların çok yumuşak.
Sasuke:Öyle mi?
Naruto:Hmhm! Çok güzel. Sanırım senin en çok saçlarını sevmeye başladım.
Sasuke:Saçlarım mı? Oysa ben senin en çok gözlerini seviyorum. Onlara her baktığımda gökyüzüne bakıyormuş gibi oluyorum.
Naruto:*Kızarır*
Sasuke:Ahaha. Bu arada İruka-sensei ne zamana geliyormuş?
Naruto:Akşama gelebileceğini söyledi.
Sasuke:Beni söyledin mi?
Naruto:Hayır-
Sasuke:Evde olduğuma rahatsız olur mu?
Naruto:Yok be. Olmaz. Hatta sevinir bile. Çünkü dün gelmemiştin.
Sasuke:Yani. Peki çıktığımızı ne zaman söylersin?
Naruto:Bana o Kakashi ile çıktığını ipucu vere vere söylemişti. Şimdi intikam zamanı ehehehe.
Sasuke:Sence benim sizin evde olduğumdan süphelenip çıktığımızı anlamazmı sanıyorsun?
Naruto:O zaman hadi sizin eve gidiyoruz.
Sasuke:*Kızarır*Dur ne?
Naruto:Sizin eve gidelim diyorum.
Sasuke:Eeeeeeee şey-
Naruto:Bekle. Sen ne düşünüyordun?
Sasuke kızarıp elleri ile yüzünü kapadı.
Naruto:*Çok kızarır* Sasuke! Bu kadar aceleci olma!
Sasuke:Hayır of. Sen öyle değince aklım-
Naruto:*Çok kızarır*B-Ben birsüre sonra hazır olduğumda sana söylerim.
Bunu duyan Sasuke istemeden heyecanlanıp hızlıca kafasını Naruto'nun dizinden kaldırdı.
Sasuke:*Kızarır* SÖZ MÜ?
Naruto:*Çok kızarır*E-EVET!
Sasuke çok sevinip Naruto'nun boynundan öpmeye başladı.
Naruto:*Kızarır*Sasuke! Ahahaha dur gıdıklanıyorum!
Sasuke onu dinlemeden öpmeye devam etti. Birsüre sonra oda Naruto ile beraber gülmeye başladı.
.
.
.
1 saat kadar oyalandıktan sonra ikiside Sasuke'nin evine gitti. Anahtar ile kapıyı açıp Naruto'yu içeri aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim ol
FanfictionEveeeet geldik bir SasuNaru hikayesine dahaa jsnsosnsknsos ama bu sefer Naruto ile Sasuke Omega, Alfa ve Beta dünyasındalar. Tabii kide Sasuke seme Naruto uke yine ehe. Severmisiniz- sevmezmisiniz- bilemem ama görecez bakalım 1. bölümün başında kiml...