0.8

4.2K 256 641
                                    

Restorantdaki 1. Günleri bu şekilde geçti.  O iki erkek alfa durmadan Naruto'ya bakmışlardı ve uzun sürede restoranta durmuşlardı.
.
.
.
2. Gün tekrar kapılar açıldı ve herkes girmeye başladı. O iki alfa yine restoranta gelmişlerdi.

Naruto:Yine mi onlar?!

Sasuke:Kim?

Naruto:... ben onu sesli mi söyledim?

Sasuke:Sorduğuma göre...

Naruto:Amaaan boşver.

Naruto Sasuke'nin yanından uzaklaşıp o ikisinin yine yanına gitmek zorunda kaldı. Çünkü diğer omegalar hep başka müşteriler ile ilgileniyorlardı. Naruto rahatsız olsada belli etmeden yanlarına geldi.

Naruto:Restorantımıza hoşgeldiniz efendim. Buyrun menüleriniz.

2. Erkek alfa:Teşekkürler bebek.

İkisinin menülerden seçmesini bekledi. 5 dakika sonra 1. Erkek alfa konuştu.

1. Erkek alfa:Ben birtane sucuklu pizza almak istiyorum güzellik.

2. Erkek alfa:Aynısından.

Naruto:İçecek olarak?

1. Erkek alfa:İki tane kola.

Naruto bunları not alırken...

1. Erkek alfa:Bu arada...bu elbise ile inanılmaz tatlısın.

Naruto:*Sinirlenerek*Teşekkürler ama restorantımızda yalakalığa yer yok.

2. Erkek alfa:Vay kediciği biraz sinirlendirdik galiba?

Naruto yazısını aldıktan sonra ordan uzaklaştı. Gidip siparişi yerine koydu ve Sasuke'nin yanına gitti. Tabii ki sinirliydi.

Naruto:Hadi.

Sasuke onun sinirli olduğunu fark edince sadece onaylayarak başını salladı ve gitti.

Siparişlerini verdi ve geri geldi.

Sasuke:...o ikisini şikayet edebilirsin.

Naruto:Ha?

Sasuke:Duydun işte. Şuan birşey yapmadılar diye sessiz kalıyorsun ama bu yaptıkları sözlü taciz.

Naruto:...

2. Günün sonunda eve gittiler ve Naruto yatakta düşünüp durdu. Ya ikisi cidden birşey yaparlarsa? Diye.

Son olarak 3. Gün yine kapılar açıldı ve yine o ikisi geldi ve yine Naruto onların yanına gitmek zorunda kaldı.

2. Erkek alfa:Merhaba kedicik~

Naruto:Menüler!

Naruto neredeyse fırlatma hızında onlara menüleri verdi.

1. Erkek alfa:Ohohoho~ sakin ol bebek.

Naruto:Seçin.

Naruto kollarını göğsüne katlamış birşekilde bekliyordu. Sonunda 2. Erkek alfa konuştu.

2. Erkek alfa:Ama burda bizim istediğimiz yiyecek yok.

Naruto:Ne yemek sipariş etmek istiyordunuz?

2. Erkek alfa:Mümkünse seni sipariş etmek istiyoruz.

2. Erkek alfa bunu derken 1. Erkek alfa Naruto'nun bacaklarına dokundu.

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin