Sasuke ile Naruto yatak odasındaydı ve Sasuke Naruto'nun içinde olan yetişkin oyuncağının titreşmini bir tık daha yükseltmişti.
Naruto:KAPA ŞUNU!
Sasuke:Hayır.
Naruto:L-LÜTFEN!
Biraz bekledi...
Sasuke:Sai sana ne dedi?
Naruto:SÖYLEYEYEM! SÖZ VERDİM!
Sasuke:SÖYLE!
Naruto:Ü-ÜZGÜNÜM! DİYEMEM!
Sasuke o söylemeyi reddedince dahada sinirlendi ve makinenin titreşimi bir tık daha yükseltti.
Naruto:ACIYOR!
Sasuke:Sen söyleyene kadar devam edicem.
Naruto:SASUKE! S-ÖZ VERDİM!
Sasuke:Sai ne dedi dedim.
Naruto şimdi tamamen susmuştu. Sasuke sinirli birşekilde yataktan kalkıp yatağın karşısındaki koltuğa oturdu ve izlemeye başladı. Arada tekrar Sai'in ne dediğini soruyordu. Ama cevap yoktu. Bu işlem 1 saat kadar devam etti. O 1 saat içinde Sasuke ise sertleştiğini hissetti. Sonuç olarak Naruto karşısında savunmasız ve tamamen çıplak birşekilde duruyordu. E tabii böyle olunca Sasuke'nin feromonlarıda yayılıyordu. Naruto'nun kide. Sasuke ise kendini tutmak için ağzına bastırıcı hap atıyordu.
.
.
.
Sonunda...Naruto:*Ağlıyor*S-Sasuke...lütfen kapa şunu!...seni sırf bu yüzden bu kadar...sinirlendirdiysem özür dilerim! Çok özür dilerim! Lütfen beni affet!...Ama cidden Sai'in dediği şeyi sana...söyleyemem! S-Söz verdim!
...
Naruto:*Ağlıyor*S-Sasuke?! Orada mısın?
Sasuke'den ses gelmiyordu. Ama makine kapatıldı. Naruto nefessiz kaldığı için derin derin nefes aldı. Sasuke ise o sırada gelip Naruto'nun içinede ki makineyi çıkardı.
Sonra ise kibarca Naruto'nun gözündeki bandı çıkardı. Naruto'nun gözleri ağlamaktan baya kızarmıştı. Sasuke'nin ise acıma ve kızgın karışımı bir yüz ifadesi vardı.
Naruto:*Ağlamaklı*Sasu-
Naruto'ya doğru eğilip dudağına kibarca bir buse kondurdu ve...
Sasuke:Sai sana çıkma teklifi mi etti?
Naruto:*Ağlamaklı*nE?
Sasuke:Konuşmanızın bir kısmına kulak misafiri oldum...sana seni sevdiğini söyledi.
Naruto:*Ağlamaklı*Of...o bana dememişti ki...
Sasuke:Nasıl yani- bas baya sana seni sevdiğini söylemişti.
Naruto:*Ağlamaklı*O benim üzerimde pratik yapmıştı!...devamını anlatamam.
Sasuke:NE YANİ SADECE PRATİK MİYDİ?
Naruto:*Ağlamaklı ve sinirli*Çöz beni.
Sasuke şimdi çok daha endişeliydi. Naruto'nun dediğini yapıp kelepçeyi çözdü. Bilekleri morarmıştı.
Naruto:*Ağlamaklı ve sinirli*Şimdi sen bana...bütün bunları yapmanın sebebinin...bir "YANLIŞ ANLAŞILMA" olduğunu mu söylüyorsun?
Sasuke:*Telaşlanır*Eh...şey...
Naruto:*Sinirli*MAL! SENİN YÜZÜNDEN SABAHTAN BERİ BEN ACABA SASUKE'Yİ BU KADAR SİNİRLENDİRECEK NE YAPTIM DİYE DÜŞÜNÜYORDUM! BİRDE ÜSTÜNE ÜSTLÜK BİR SUÇUM OLMADIĞI HALDE SAÇMA SALAK VE ACILI BİR CEZA YEDİM BURDA GERİZEKALI!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim ol
FanfictionEveeeet geldik bir SasuNaru hikayesine dahaa jsnsosnsknsos ama bu sefer Naruto ile Sasuke Omega, Alfa ve Beta dünyasındalar. Tabii kide Sasuke seme Naruto uke yine ehe. Severmisiniz- sevmezmisiniz- bilemem ama görecez bakalım 1. bölümün başında kiml...