Herkes çok eğleniyordu ve herkes Naruto ile Sasuke'nin adına seviniyordu.
.
.
.
Birkaç saatin sonunda herkes odalarına çıktı. Yani saat 21:35'te. Sasuke ve Naruto'da kendi odalarına çıktı ve Naruto kendini direk yatağa attı.Naruto:Of...bu neydi ya? Sanırsın düğünden döndüm. Üstüme bir yorgunluk çöktü.
Sasuke:Benimde...önce bir duş alıp yatalım istersen.
Derken Naruto'dan bir horloma sesi geldi.
Sasuke:Ne ara-
Naruto'nun o haline dayanamayıp güldü.
Sasuke:Ahahaha. Sen nasıl birşeysin ya?
Dayanamayıp o uyurken bir öpücük kondurdu ve sonra duş almaya gitti.
Duşunu alıp geldikten sonra Naruto'nun yanına gelip yattı.
.
.
.
Saat 01:02'de Sasuke gözlerini açtı ve gözlerini açar açmaz şok yaşadı. Çünkü kolları ve bacakları zincirliydi ve kimonosunun belden yukarısı çıplaktı. Ağzında ise......bu ağızlıktan vardı. Etrafına baktığında ise Naruto yoktu. Ama oda Naruto'nun feromonları ile doluydu. Ta ki birkaç dakikaya kadar. Naruto üstünde sadece Sasuke'nin bol olan kapşonlu sweatshirt'ü ve elinde bir kamçı...
...ile içeri girdi. Cidden o kıyafetinin altında hiçbirşey yoktu.
Sasuke:?!
Naruto:Oooo bakıyorum uyanmışsınız.
Sasuke ne oluyor kafasındaydı ve vücudu yanıyordu. Anlaşılan kızışmaya giriyordu.
Naruto:Kızışmaya girmeye başlamışsın. Tahmin etmiştim. Bu yüzden ağzıma bastırıcı attım ve ne olur ne olmaz diye fazladan getirdim.
Kızışmaya giren Sasuke zincirlerden kurtulmaya çalıştı.
Naruto:Boşuna kendini yorma. Bu zincirler bildiğin zincilerden farklı. Neyse. Şuan ne olduğunu anlamaya çalışıyorsun değil mi? Şöyle açıklayayım. Kızışmaya giriceğini biliyordum ve bunu bir avantaj olarak kullanmaya karar verdim. Yani anlayacağın bu gece çoooook uzun sürücek~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim ol
FanfictionEveeeet geldik bir SasuNaru hikayesine dahaa jsnsosnsknsos ama bu sefer Naruto ile Sasuke Omega, Alfa ve Beta dünyasındalar. Tabii kide Sasuke seme Naruto uke yine ehe. Severmisiniz- sevmezmisiniz- bilemem ama görecez bakalım 1. bölümün başında kiml...