Sabah olduğunda Sasuke ilk gözlerini açan oldu. Karşısındada Naruto ona gülümseyerek bakıyordu fakat...çıplak ve melek kanatları vardı...
Sasuke:...ben öldüm mü?
Naruto bu dediğine sadece güldü. Konuşmuyordu. Sasuke ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Ama o sırada arkadan bir alarm sesi geldi ve bu sefer cidden uyandı. Anlaşılan Naruto zaten uyanmıştı. Çünkü yanında yoktu.
Sasuke:Bende diyorum ne oluyor.
Naruto:Nasıl ne oluyor?
Naruto odanın kapısından Sasuke'ye bakıyordu. Üstüne mutfak önlüğü ile.
Sasuke:Saat kaç?
Naruto:Saat 11:52 uyuyan güzel ve...
Sasuke Naruto'nun dediklerini duyamayaya başlamıştı. Onu mutfak önlüğü ile görünce istemeden ne kadar tatlı bir anne olurdu cümlesini aklından geçiriyordu.
Naruto:HEY! Sen beni duydun mu?
Sasuke:*Kızarır*Ha- ne- şey hayır-
Naruto:*İç çeker* Diyorum ki elini yüzünü yıka aşağıya gel. Yemek soğuyor.
Sasuke:Tamam tamam.
Dedikten sonra Naruto geri aşağıya indi ve Sasuke'de tuvalete gidip elini yüzünü yıkadı. Sonra ise aşağıya indi ve sofraya oturdu.
Naruto:Daha ne kadar uyumayı düşünüyordun acaba? Deliksiz uyusan seni hiç uyanıramam galiba.
Sasuke:...
Naruto:ALO!
Sasuke:Pardon- dikkatim dağılmış.
Naruto:Sen ne düşünüyorsun?
Sasuke:Hiç~ sadece senden çok güzel bir anne olur diye düşünüyordum.
Naruto:*Kızarır*Daha evlenmedik bile-
Sasuke:Ne? Daha evlenmedik diye çocuk hayalleri kuramam mı?
Naruto:Ah ah ne yapıyorsan yap.
Kahvaltılarını yedikten sonra sofrayı kaldırdılar ve İruka ile Kakashi'nin yanına gittiler. Evde konuşmaya başladılar.
İruka:Nasıl bir düğün olsun? Ay bence kır düğünü olsun!
Kakashi:Siz ne diyorsunuz?
Naruto:Bana hiiiç~ fark etmez.
Sasuke:Kumsal düğünüde olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim ol
FanfictionEveeeet geldik bir SasuNaru hikayesine dahaa jsnsosnsknsos ama bu sefer Naruto ile Sasuke Omega, Alfa ve Beta dünyasındalar. Tabii kide Sasuke seme Naruto uke yine ehe. Severmisiniz- sevmezmisiniz- bilemem ama görecez bakalım 1. bölümün başında kiml...