16.

3.6K 207 248
                                    

Sasuke ve Naruto eve geldiler. Ama Naruto kapının önünde tereddüt etti.

Sasuke:Ne oldu?

Naruto:Ya bana çok kızgınsa?

Sasuke:Tabii ki kızgın olacaktır. Ama ona bağırdığına değil ona 3 gün boyunca cevap vermediğine kızgındır. Bence.

Naruto:Yani azardan kaçışım yok.

Sasuke:Yok. Birde özür dilemeyi düşünüyorsunuzdur umarım majesteleri.

Naruto:Evet evet. Özür diliycem.

Sasuke:Güzel. Hadi kapıyı çal artık. Hem ben yanındayım işte.

Naruto Sasuke'ye gülümseyip kapıyı tıklattı. Birkaç dakika sonra İruka kapıyı açtı ve önünde Naruto'yu görünce...

İruka:NERDESİN SEN BE?! KAÇ GÜNDÜR SANA ULAŞMAYA ÇALIŞIYORUM BEN?!

Naruto onun yüzüne daha dikkatli bakınca gözlerinin altının torba olduğunu görmüştü.

İruka:ÇABUK İÇERİ GEÇ!

İruka önce Sasuke'yi sonra Naruto'yu içeri aldı. Naruto yerine geçmek için yürürken İruka ona arkadan sarıldı.

İruka:*Ağlamaklı*Çok korktum...başına birşey geldi diye çok korktum...bana niye acı çektiriyorsun?

Sonra İruka kendini tutmayıp göz yaşlarını bıraktı.

İruka:*Ağlayarak*B-Ben...7/24 seni aradım...geceleri gözüme uyku girmedi...yapma...birdaha yapma...lütfen..

Tabii Naruto İruka'nın bu şekilde ağlamasına dayanamayıp oda ona sımsıkı sarıldı. İruka'nın ilk defa böyle ağladığını görüyordu. Bu zamana kadar ona bakıp büyüten, herşeyi onun için göze alan, onu mutlu etmek için elinden geleni yapan kişi korkudan titriyor ve ağlıyordu.

Naruto iyice yaptıkları yüzünden pişman olmaya başladı.

Naruto:Ben...çok özür dilerim İruka-mommy. Yaptıklarımda ve dediklerimde hatalıydım. Elbetteki seninde aşık olduğun biri olabilir. Elbette seninde ailen olabilir. Benim seni kısıtlama gibi bir hakkım yok. O gün ki davranışlarım ve dediklerimden çok pişmanım.

İruka ilk defa Naruto'nun bu kadar doğru ve mantıklı konuştuğunu görmüştü. Normaldede hataları yüzünden özür dilerdi. Ama bu sefer cidden oldukça içtendi.

İruka Naruto ile olan sarılmasını bitirip birazcık uzaklaştı ve ona bakmaya devam etti.

Naruto:Ama...ne yaparsın. İnsan sevince elinden kayıp gitmesinden korkuyor.

İruka:Biliyorum...biliyorum.

Naruto'nun anlına bir öpücük kondurup,göz yaşlarını sildi.

İruka:Ben birazdan geliyorum.

Deyip tuvalete gitti.

Sasuke:...iyi misin?

Koltukta oturan Sasuke'ye döndü.

Naruto:Yani.

Sasuke:Gel hadi.

Naruto üzgün birşekilde sırıtıp Sasuke'nin hemen yanına oturdu. Sasuke'de kolunu Naruto'nun omzuna attı ve onun saçlarını öptü.

Naruto:Şimdi biraz daha iyi hissediyorum.

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin