35.

2.5K 175 324
                                    

Sasuke yasağı boşverip Naruto'ya sıkıca sarılmıştı.

Bu Naruto'nun hoşuna gitmişti. Sasuke'nin yanında cidden güvende ve huzurda hissediyordu. Bunu herzaman hissediyordu. Ama bazen hislerde yanılabiliyormuş.

Naruto:Sasuke?...

Sasuke:Hm?

Naruto:Teşekkür ederim.

Sasuke:...ne için? Birşey yapmadım ki. Ayrıca bence sana teşekkür etmesi gereken benim.

Naruto:Ha?

Sasuke:Senin yerinde başka bir omega olsaydı...çoktan beni terk etmişti. Zaten çoğu omega beni tipimden dolayı sevdi. Bunu yeterince belli ediyorlar. Ama sen beni ben olduğum için sevdin. Beni böyle kabul ettin...

Sasuke üzgün bir gülümseme ile Naruto'nun gözlerinin içine baktı.

Sasuke:Naruto...teşekkür ederim. Bana katlanabildiğin için teşekkür ederim. Beni bu şekilde kabul ettiğin için teşekkür ederim.

Naruto:*Kızarır*Ah...

Sasuke aniden Naruto'yu kucağından indirmeden kalktı ve onu balkona doğru taşıdı.

Sasuke:Şimdi aşağıya bak.

Naruto Sasuke'nin dediği gibi yapıp aşağıya baktı. Aşağıda otele normalde gelmemiş olan arkadaşlarını bile gördü. Hatta annesini ve babasınıda?!

Birkaç otel personelide yanlarındaydı. Baya kalabıklardı. Birde bir pankart vardı. O pankartın bir ucundan Kiba diğer ucundan Shino tutuyordu ve o pankartta "Sonsuza kadar benim güneşim olur musun?" yazıyordu. Yerdede güer serilmiş ve aşağıda kalp şeklinde demir ve o demirin üstünde süslü ampuller. Hoş bir görüntü sağlıyordu.

Naruto:*Kızarır*B-Buda...ne?

Sasuke kibarca Naruto'yu yere indirdi ve yüzüğü çıkarttı.

(Otelde 5. kattalar)

Sasuke:*Kızarır*Benimle evlenir misin?

Naruto:*Daha çok kızarır* ?!

Kiba:NARUTO! EVET DEMESSEN ORAYA UÇARAK GELİRİM!

Sakura:AHAHAHAHA! EVET DE NARUTO!

Lee:LÜTFEN KABUL ET NARUTO-KUN!

İno:BEN OLSAM KİBA'NIN TEHDİTİNİ CİDDİYE ALIRDIM NARUTO!

Herkes bir ağızdan konuşmaya başladılar. Naruto kafasını Sasuke'ye çevirdi. Sasuke ise zaten ona bakıyordu. Cevabını bekliyordu...

Naruto:*Kızarır ve sessizce*B-Ben- şey- yani-

Sasuke:Kendini zorlama. Evet ya da hayır.

Naruto Sasuke'nin gözlerinin içine bakmaya çalışarak...

Naruto:*Kızarır*...

Sasuke Naruto'nun ellerini tutup devam etti.

Sasuke:Seni çok seviyorum...biliyorsun değil mi?

Naruto:*Kızarır*B-Biliyorum...ve...k-kabul ediyorum.

Sasuke:Evet mi diyorsun?!

Naruto:E-Evet!

Hemen yüzüğü Naruto'ya taktı ve ona kocaman sarıldı.

Kiba:DUR NE OLDU?

İno:OHA OHA! EVET DEDİ!

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin