17.

3.6K 216 381
                                    

Sasuke'nin kalbi ağzından çıkacak gibiydi.

Naruto:*Ağlayarak*Bu soru sana saçma gelicek biliyorum. Ama sende beni bırakmazsın değil mi?

Bu soru karşısında Sasuke şok yaşadı.

Sasuke:Seni 16 sene boyunca beklemişim! Ne bırakması?!

Naruto:*Ağlayarak*Doğru. Böyle saçma bir soru için özür dilerim.

Sasuke:*İç çeker*Naruto...ağlama.

Naruto:*Ağlayarak*Ağlamazsam beni öper misin?

Sasuke:*Kızarır*Sen kir içinde olsan bile ben seni yine öperim. Önce bir sakinleş.

Naruto:*Ağlayarak*Tamam...

Sasuke onun o yavru kedi gözlerinden akan gözyaşlarını sildi. O onun göz yaşlarını sildikten sonra Naruto Sasuke'nin boynunu öpmeye başladı.

Sasuke:*Kızarır*Naruto...

Naruto:*Kızarır* Efendim?

Sasuke:*Kızarır*Alfaları bu kadar hafife alma.

Naruto:Ha?

Sasuke:Yani demek istediğim beni tahrik etmeyi kes.

Naruto:Tahrik mi ediyorum?

Sasuke:Hemde nasıl. Benim için işi zorlaştırıyorsun.

Naruto:Ehe. Kendini tutmalısın ama.

Sasuke:Niye? Kendimi tutmamı gerektiren bir sebep yok.

Naruto:E niye tutuyorsun o zaman?

Sasuke:*Kızarır*nE?

Naruto:Ahaha. Dalga geçiyordum. Ama sana o sözüm hala geçerli merak etme. Yani hazır olduğumda söyleyeceğimin sözü.

Sasuke:Artık hazır olsan keşke diyorum kedicik.

Naruto:Dişini biraz daha sık.

Sasuke:Sen beni böyle tahrik edersen bu zor.

Naruto:Ehehehe tamam~

Sasuke eyilip Naruto'nun dudaklarından öpmeye başladı. Karşılığınıda aldı. Ama Sasuke bu sefer dilini onun ağzında daha hızlı hareket ettiriyordu.

Naruto:Mmh~

İkiside nefes alamamaya başladılar. Daha doğrusu Sasuke hem kendisinin hemde Naruto'nun nefes almasına izin vermiyordu. Sonunda ikiside çok nefessiz kalınca bıraktı. Derin derin nefesler alıp kendilerini toparladılar.

Naruto:*Nefessiz*Ne oldu...içine sanki birkaç dakikalığına...vahşi bir hayvan kaçmış gibi oldun!

Sasuke:*Nefessiz*Hah...bu şekilde tatmin olmaya çalıştım...ama bu sadece daha fazlasını...istememe sebep oldu.

Naruto:*Kızarır*

Sasuke:Bana o şekilde bakma.

Naruto elleri ile yüzünü kapadı.

Sasuke:Ahahaha.

Naruto'nun elleri yüzündeyken ona sarıldı.

Sasuke:Çok tatlısın kedicik.

Naruto:*Kızarır*D-Değilim~!

Sonra el ele tutuşup düğün alanına geri döndüler. Kakashi ve İruka gelin damat yerinde oturuyordu.

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin