0.5

4.2K 242 477
                                    

Sasuke Naruto'yu zorla tuvalete sokmuştu.

Naruto'yu kendi ile duvar arasına alıp konuşmaya başladı. Hala eli ağzındaydı ama.

Sasuke:Deli misin? Bütün okulun önünde bir öğretmene bağırmak nasıl bir akılsızlık?

Naruto:HMMM!

Sasuke:Yerinde dur!

Naruto yerinde bir türlü durmayınca Sasuke onu duvara biraz daha yapıştırmak zorunda kaldı.

Sasuke:Sakinleşmediğin sürece seni bırakmam!

Naruto bunu duyunca dahada sinirlendi. Birsürü şey denedi ama birtürlü kurtulamadı. Nede olsa önünde baskın bir alfa var. Ondan güçlü. Yinede Naruto pes etmedi. Sasuke'nin elini çekmesi için onun elini yaladı.

Sasuke:*Kızarır*Ne yapıyorsun?!

Sasuke istemeden elini çekince...

Naruto:BIRAK BENİ BE! KAKASHİ'YE SÖYLECEKLERİM BİTMEMİŞTİ! HEM BU KONU SENİ İLGİLE-

Sasuke yine Naruto çok bağırınca eli ile yine kapadı ağzını. O da tekrar yalayarak kurtulamaya çalıştı ama bu sefer başaramadı.

Sasuke:Eğer yerinde durmazsan feromonlarımı salmak zorunda kalırım.

Naruto bunu duyunca istemeden gerildi ve başka çaresi olmadığını anlayınca sonunda durdu. Hareket etmeyi bıraktı. Yinede hala sinirliydi.

Sasuke:Sonunda.

Yavaşça elini Naruto'nun ağzından çekti.

Naruto:Niye konuya sen karışıyorsun ki?

Sasuke:İtibarını kurtarmaya çalışıyorum haberin yok.

Naruto:Şuan itibarımın hiçbir önemi yok!

Sasuke:Harbi manyak mısın sen be?!

Naruto:Manyak değilim! Sadece kıskancım tamam mı? Aslında beni anlıyor olman lazım! Seninde bir ailen yok benimde! Ama bana İruka-mommy bakıyor şuanda. Onunda elimden gitmesini istemiyorum!

Sasuke:Elinden gideceği ne malum?

Naruto:Bu her halükarda belli değil mi? Benden çok Kakashi ile takılmaya başlayacak. Sonra birde üstüne üstlük çocukları olacak BANA ZAMANI HİÇ KALMAYACAK!

Sasuke:İruka-sensei'in hep bir zaman bulduğunu biliyorsun.

Naruto:Umrumda değil... Ben İruka-mommy'nin hep benimle olmasını istiyorum...

Sasuke:İşte bu imkansız.

Naruto:Biliyorum...

Sasuke Naruto'nun iyice sakinleştiğini görünce ellerini onun bileklerinden çekti ve ondan birazcık uzaklaştı.

Sonrasında ise Sasuke yere damlalar düştünü gördü. Naruto'nun ağladığını fark etti.

Naruto:Sadece artık sevdiklerimin elimden gitmesini istemiyorum...çok mu şey istiyorum?

Naruto anlını Sasuke'nin göğsünün biraz yukarısına koydu. Sasuke biraz şaşırsada bir elini Naruto'nun saçları arasında gezdirmeye başladı.

Sasuke:...İruka-sensei seni bırakmaz. Ama bu yaptığın biryandan onunda mutluluğunu engelliyor.

Naruto hemen kafasını kaldırıp Sasuke'ye baktı. Fark etti ki ikisi şuan öpüşebilecek kadar yakın duruyorlardı. Hemen geriye kaçıp duvara yaslandı ve gözlerini Sasuke'nin gözlerinden kaçırdı. Konuşmaya devam etti.

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin