Sonunda o gün geldi ve Kiba'ya tecavüz eden adamı bulmak için 3'ü buluştu.
Naruto:Ablanı ve Shino'yu ne yaptın?
Kiba:Evet evet. Konuştum ikisiylede.
Sasuke:O zaman hadi başlayalım.
Kiba hemen adamın kokusunu bıraktığı kıyafeti Akamaru'ya koklattı. Akamaru'da hemen aramaya başladı. Onlarda onu takip etti.
O sırada konuşmaya başladılar.
Naruto:Ablana ve Shino'ya tam olarak ne dedin?
Kiba:Sizde kaldığımız boyunca film falan izledik dedim. Ablama. Shino'yada müsait olamama sebebimin sizde kaldığım için dedim.
Naruto:Yalancılık üst seviye-
Kiba:Beeeennn zorunda kalmadığım sürece asla yalan söylemem.
Naruto:En doğrusu. A peki bugüne ne bahane buldun?
Kiba:Hiiç. Yine senle buluşacağımı ve gezeceğimi söyledim. Olum sen benim yalan merkezimsin.
Naruto:Ahahahahaha gördük.
Kiba:Göremeyende ne biliyim.
Sasuke:...
Naruto Sasuke'de korkutucu bir feromon hissetmeye başladı. Sanki patlamayı bekleyen bir yanar dağ gibiydi.
Naruto:Sasuke...?
Sasuke:?
Hemen kafasını Naruto'ya çevirdi. İnanılmaz sinirli olduğu feromonlarından hissediliyordu. Ama hiç yüzünden okunamıyordu. Yüzü çok sakin gibi gözüküyordu.
Naruto:Biraz...sinirli gibisin?
Sasuke:Hayır. Değilim.
Naruto:*İçinden*Götüme söyle bunu.
Sonunda aniden...
Akamaru:HAV! HAV!
Kokuyu bulmuştu.
Kiba:AHA! Hadi Akamaru!
Akamaru iyice hızlanınca Naruto,Sasuke ve Kiba'da hızlandı. Koşa koşa gidiyorlardı.
Sonunda bir ara sokağa girdiler. Bu sokakta tehlikeli tipler vardı.
Sasuke:Bundan sonrasını ben hallederim.
Naruto:nE? Ama-
Sasuke:Naruto. Ben hallederim dedim. Siz burdan uzaklaşın.
Sasuke'nin sinirli feromonları iyice hissedilmeye başlayınca Naruto korkup sadece başı ile onayladı ve Kiba'nin kolunu tutup o sokaktan çıktı. Sasuke'de Akamaru'yu takip etmeye devam etti.
Birkaç dakika arayıştan sonra bir kapının önüne geldiler.
Sasuke
Kumarcı mı?...peh. Anlaşılan adam zaten hayırsızın tekiymiş. Hadi bakalım.
Genel
Sasuke kumarcının önündeki bekçinin önüne geldi.
Bekçi:Kimlik.
Şuan Sasuke çok sinirli olduğu için feromonlarının yarısını bıraktı. Bunu beklemeyen bekçi aniden yere çömeldi ve öksürmeye başladı. Aynı zamanda korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim ol
FanfictionEveeeet geldik bir SasuNaru hikayesine dahaa jsnsosnsknsos ama bu sefer Naruto ile Sasuke Omega, Alfa ve Beta dünyasındalar. Tabii kide Sasuke seme Naruto uke yine ehe. Severmisiniz- sevmezmisiniz- bilemem ama görecez bakalım 1. bölümün başında kiml...