10.

4K 236 293
                                    

Flash back

Sasuke saat 00:00'da notda yazdığı parkta bekliyordu. O iki alfanın gelmesini bekliyordu.
.
.
.
4 dakika sonra o ikisi geldi.

Sasuke:Sonunda.

1. Erkek alfa:İşimiz uzun sürdü.

Sasuke:Ne işi?

2. Erkek alfa:Sadece ikimizin geleceğini düşünmüyordun herhalde?

1. Erkek alfa:Yaniiiiğ biz seni dövmekten yoruldukça bizim arkadaşlar dövsün diye.

2. Erkek alfa:Arkadaşlar buyrun.

Arkadan 5 kişi daha çıkıp geldi.

Sasuke:Hmm...

1. Erkek alfa:Ne düşünüyorsun şu zamanda?

Sasuke:Sadece anneniz ve babanızın nasıl bir hata yapıpta sizi bu kadar karaktersiz büyütebilmişler diye düşünüyorum.

1. Erkek alfa:NE DEDİN?!

İlk atağı 1. Erkek alfa başlatmıştı. O atağı başlatınca diğerleride onun arkasından saldırmıştı. Veee kavgaları bu şekilde başlamıştı...
.
.
.
Kavga sadece 17 dakika sürdü. Buna rağmen Sasuke çok yıprandı. Bunun sebebi aceleci davranıp çoğu hareketde bir açık vermesi olmuştu.

Sasuke yine ayakta durabilecek durumdaydı. Ama diğerleri...yürümeyi bırakın sürünecek durumda bile değillerdi. Hepsi bayılmıştı. Biri hariç.

2. Erkek alfa:*Öksürerek*S-Sen bu omegayı ne için bu kadar koruyorsun ki?! O senin omegan bile değil.

Sasuke:Bu seni hiç alakadar etmez. Ama madem bu kadar çok merak ediyorsun.
.
.
.
Sasuke o alfanın saçından tutup kafasını kaldırdı.

Sasuke:Onu benim yapıcam.

2. Erkek alfa:*Öksürür*Pfft...sana bakacağı ne malum ki?

Sasuke:Gerekirse bana bakmasını sağlarım. Benden başka kimsenin olamaz. Olmayacakta.

Sasuke o alfanın kafasına bir tekme vurup onunda bayılmasını sağladı.

Sonunda işini bitirince ise Naruto'nun yanına koşarak gitmeye başladı. Şuan sadece Naruto'yu görmek istiyordu. Onun yanında olmak istiyordu.

Flash back sonu

Sasuke:Bence derslerini asıl şimdi aldılar.

Naruto:Umarım öldürecek kadar ileri gitmedin.

Sasuke:...

Naruto:LAN ÖLDÜRDÜN MÜ ONLARI YOKSA?!

Sasuke:Ya saçmalama deli misin?! Ne öldürücem. O kadarda ileri gitmedim.

Naruto:Oh be. Korktum.

Sasuke:Sen niye korktun ki sanki?

Naruto:Korktum çünkü şu gereksiz insanlardan dolayı hapislerde sürünmeni istemezdim.

Bunu duyunca Sasuke hafif birşekilde kızardı ve Naruto'ya şaşkın birşekilde baktı.

Sasuke:Yani...benim için mi endişelenirdin?

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin