14.

3.6K 231 258
                                    

O-Oha bu SasuNaru kitabım SasuNaru sıralamasında 1. Sırada 0_0

Naruto gözleri dolmuş sinirli sinirli İruka'ya bakıyordu.

İruka:Bağırarak birşeyi çözemeyiz.

Naruto:BEN GİDİYORUM!

İruka:DUR NEREYE?

Naruto sinirli birşekilde odadan çıktı. Merdivenlerden inerken konuşmaya devam etti. İruka'da arkasından geliyordu.

Naruto:SEN DEDİN! BAĞIRARAK BİRŞEYİ ÇÖZEMEYİZ DİYE! BENDE SİNİRİM GEÇENE KADAR SENDEN UZAĞA GİDİYORUM!

İruka:Saçmalama!

Naruto:Ne demek saçmalama ya?! Bu evde durmaya devam edersem sadece bağırıp çağırıcağımı ikimizde iyi biliyoruz! O YÜZDEN GİDİYORUM İŞTE!

Tam kapıdan çıkacakken...

İruka:Bari nereye gideceğini-

Ve çıkıp gitti.

İruka:...söyle.

İruka'nım sessiz kalma sebebi Naruto'nun dediği gibiydi. Eğer Naruto evde durmaya devam etseydi sadece iki tane kalp kırılırdı. Oda bunu bildiği için evden gitti.

Sinirli sinirli düşenerek yürümeye devam etti.

Naruto

SAKİN OLMALIYIM SAKİN OLMALIYIM sakin olmalıyım sakin...OLAMIYORUM İŞTE! İRUKA-MOMMY'NİN SIRTINDAKİ O İŞARET AKLIMA GELDİKÇE KAKASHİ'Yİ PARÇALARA AYIRASIM GELİYOR! AGH!

OF...sakinleşmek istiyorum. Sasuke'nin yanına geri dönmek en iyi- ah? Yanmaya başladığımı hissediyorum. Başım dönüyor. Ah...dur birdakika...KIZIŞMAYA MI GİRDİM?! ŞİMDİ Mİ?! BULA BULA BU ZAMANI MI BULDUN?! O zaman...Sasuke'ye gidemem. Ama burdada çok duramam. Eğer buralarda alfalar varsa kiii kesin vardır. Feromonlarımı hissedip gelebilirler...KİBA! Ah şerefsiz yine senin ellerine düştüm.

Genel

Naruto ayakta duramayacak hale gelmeye başladı. Ayrıca feromonlarıda yavaş yavaş yayılmaya başladı. Hızlıca Kiba'yı aradı.

Kiba:Ne oldu bro?

Naruto:*Nefessiz*Kiba...yardımın lazım...

Kiba:Sesine ne oldu lan?

Naruto:*Nefessiz*Acele et...kızışmadayım...

Kiba:HA?! DUR BEKLE NERDESİN?

Naruto:*Nefessiz*...yanlış görmüyorsam...ah...bizim eski yani...ilkokulun yanındayım...

Kiba:A- EH- B-BEKLE BENİ! GELİYORUM!

Kiba hemen telefonu kapadı. Naruto ise kendini duvara yasladı ve elinden geldiğince feromonlarını tutmaya çalışıyordu.

O sırada Kiba...

Kiba:SIÇTIK SIÇTIK SIÇTIK!

Kiba hızlıca hazırlanıyordu.

Hana:Kiba nereye?

Kiba:ABLA SEN GİTSENE EVDEN!

Hana:SEN KİM KÖPEK BENİ KOVUYORSUN LAN?!

Akamaru:HAV!

Kiba:ABLA EVE KIZIŞMADA OLAN BİR OMEGA GETİRİCEM! SEN ALFASIN GİT İŞTE!

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin