23.

3.2K 190 276
                                    

Sonunda kış ayına girdiler ve yıl başına sadece 3 gün vardı. Bu zaman boyunca ne Shino'dan nede Kiba'dan bir ses çıktı. Tabii ki Naruto yine Kiba ile buluşuyordu. Hatta her geldiğinde Kiba anlatıyordu. Kötü birşey olmadığını yinede tedirgin olduğunu söylüyordu. Bu yüzden Kiba ve Shino bu yıla biraz...zor girdiler.

Tabii Naruto eve dönmüştü. Ama eve geldiğinden beri pek Kakashi ya da İruka ile konuşmamıştı. Kakahsi ne kadar onunla konuşmayı denesede olmamıştı. Yinede hala deniyordu. Ayrıca Sasuke şuan onların evindeydi.

Bu sırada Kiba ve Naruto telefonda konuşuyorlardı.

Naruto:Ya bu kadar kötü düşünme. Belki sessiz kalmasının sebebi başka bir olaydır?

Kiba:Sanmıyorum. Feromonları benim yanımda güçleniyor. Ya öğrendi ama söylemiyorsa?

Naruto:O zaman bu seni önemsediğini göstermiş olur.

Kiba:İçimde kötü bir his var...

Naruto:Bak ne zamandır bu haldesin. O adamıda hallettik zaten. Hakim ne kadar ceza verdi demiştin?

Kiba:25 yıl hapis cezası.

Naruto:E tamam işte. Yeterince bir ceza olmuş. Shino en fazla ne diyebilir ki?

Kiba:mhmm...bilmiyorum.

Naruto:Hadiii bak yılbaşı yaklaşıyor. Uzun zamandır bu streslesin. Azıcık rahatla artık. Yılbaşına Shino için güzel bir hediye ver mesela. Sadece hediye değil yılbaşını onunla geçir.

Kiba:Öyle mi yapayım?

Naruto:Yap diyorsam yap işte.

Kiba:İyi tamam kızma.

Naruto:Kızarım. Öyle bir kızarım ki mezarında ters dönersin.

Kiba:Ahah. Tamam tamam.

Sasuke:Naruto! Hadi Kiba ile dedikodunu bırakta alışverişe gidelim.

Naruto:Peki~

Kiba:Ne oldu?

Naruto:Benim gitmem gerekiyor bebek. Enişten çağırıyor.

Kiba:Ha tamam. O zaman görüşürüz bebek.

İkiside telefonu kapadı ve Naruto Sasuke'nin yanına geldi. Giyinip kol kola alışveriş merkezine doğru yol oldular. Yoldayken konuşmaya başladılar.

Sasuke:Kiba ile bu kadar çok konuşmanızı kıskanmaya başladım.

Naruto:AY ÇEN KIŞKANDIN MI?

Sasuke:*Kızarır*Evet...

Naruto:Ehehehe. Kıskanma canım. Sadece Kiba'nın yanında olmaya çalışıyorum. Hem ayrıca seninle herkesten çok ilgileniyorum.

Sasuke:Haklısın. Pardon.

Naruto:Kiba rahata kavuşunca seninle daha çok ilgilenirim merak etme.

Sasuke:Tahmin edebiliyorum. Cidden artık Shino ile Kiba'nın sorunu çözülse diyorum.

Naruto:Shino bilse ne olurdu ben onu düşünüyorum...

Sasuke:...

Sonunda alışveriş merkezine geldiler.

Naruto:Ben sorgulamadan geldim ama...biz ne alacaktık-

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin