Kahvaltılarını yaptıklarından sonra herkes tekrar kaplıcakara gitti. Yarın ise zaten evlerine döneceklerdi. Kiba,Hinata,Naruto ve bu sefer Gaara'da vardı.
Naruto kaplıcanın içinde yüzüğüne gülümseyerek bakıyordu.
Kiba:Naruto'm elden gidiyor-
Naruto:Ahaha.
Kiba:Ben ciddiyim bu arada. Beni şahidin yap.
Naruto:Bende ciddiydim. Shino sana biz evlenmeden evlenme teklifi ederse yaparım.
Kiba:Bana garizin mi var?
Naruto:Hayır~ Sadece siz bizden önce sevgili olmuştunuz. Ama biz sizden önce evleniyoruz. Fark ettiysen.
Kiba:Ne olmuş yani? Shino hazır değildir.
Naruto:Shino mu sen mi?
Kiba:O! Ben hazırım. Hatta teklifi etmesini bile söyledim. Ama yok.
Hinata:Merak etme Kiba-kun. İllaki yapacak.
Kiba:Yapmazsa ben ona teklif edicem-
Gaara:Pfft...
Naruto:Ahahahaha! Senden beklerim.
Birsüre daha konuştular. Sonra odalarına çekildiler ve gün bitti. Ertesi gün ise herkes eşyalarını topladı ve artık evlerine geçtiler.
Naruto bavulu bir kenara koyup kendini koltuğa attı.
Naruto:Off ne yolmuş arkadaş.
Sasuke:Evet baya uzun.
Sasuke üstünü çıkarrmadan kapıdan geri çıkıyordu.
Naruto:Nereye?!
Sasuke:Küçük bir işim var yarım saatten kısa birsüre sonra gelirim.
Naruto:İyi~ ama çabuk ol.
Sasuke:İşim uzun sürmez zaten.
Dedikten sonra dışarı çıktı.
Naruto:Üstümü değiştirmem gerek...ama bavuldan çıkarmaya üşeniyorum. Amaaan bende Sasuke'nin dolabına bakarım.
Naruto kalkıp Sasuke'nin odasına çıktı ve giysi dolabını açtı. İçindekilere şöyle bir baktı. Biraz aşağılara indiğinde farklı bir kıyafet buldu.
Naruto:Bu nasıl kıyafe-
Şöyle bir baktığında bu kıyafetin Sasuke'nin fantezi fikirlerinden biri olduğu çok belliydi.
Naruto:*Kızarır*İnsan bunu görmemem için daha farklı bir yere koyar! SALAK!
Dolabın kapağındaki aynadan kıyafete ve kendine bir baktı.
Naruto:...bir denesem nasıl olur acaba? Şansıma o yokken.
Naruto kıyafetlerini çıkartıp o kıyafeti giydi ve süslerinide taktı. Şöyle gözüküyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim ol
FanfictionEveeeet geldik bir SasuNaru hikayesine dahaa jsnsosnsknsos ama bu sefer Naruto ile Sasuke Omega, Alfa ve Beta dünyasındalar. Tabii kide Sasuke seme Naruto uke yine ehe. Severmisiniz- sevmezmisiniz- bilemem ama görecez bakalım 1. bölümün başında kiml...