0.2

4.6K 258 369
                                    

Naruto okuldaydı.

Lee:Ne fısıldaşıyorsunuz siz?

Kiba ve Naruto Lee'nin sesini duyunca istemeden korktuklarını belli eden bir ses çıkarttılar.

Lee:Sakin olun! Benim ben!

Naruto:Oh ödüm koptu be.

Kiba:Lee bu kadar sessiz gelme! Hem senin gibi biri nasıl bu kadar sessiz geldi?

Lee:Ben size seslene seslene geldim. Siz konuşmanıza çok dalmışsınız.

Naruto ile Kiba birbirlerine şaşkın birşekilde baktılar.

Lee:Özel değilse ne konuştuğunuzu sorabilir miyim tekrardan?

Naruto:Eeeeeee boşver.

Lee:Naruto-kun. Sonunda öğrenebildin mi türünü?

Naruto:*Biraz bekledi*Evet öğrendim.

Lee:...

Lee istemeden biraz Naruto'ya yaklaştı ve kokusunu aldı. Lavanta gibi kokuyordu. Ama şuan Naruto stresli ve korktuğu için bu Lavanta kokusu biraz çürük kokuyordu.

Lee:Oh! Naruto-kun lavanta kokuyorsun. Feromonlarının kokusu lavanta şeklinde. Bir dakika sen-

Naruto iyice korkmaya başladığı için istemeden feromonlarını bırakmaya başladı.

Bu yüzden hızlıca Lee'nin ağzını kapadı.

Lee:?

Naruto:Şşşt! Türümü sesli söyleme!

Kiba:Naruto istesende istemesende herkes öğrenecek. Benimkini çoktan birkaç kişi biliyor.

Naruto yavaşça Lee'nin ağzından elini çekti.

Ama Naruto feromonlarını biraz bıraktığı için Lee geri çekilmek zorunda kaldı.

Lee:Afedersin Naruto-kun.

Naruto:*İç çeker* Ö-Önemli değil. Asıl feromonlarımı bıraktığım için ben özür dilerim.

Kiba:Amaaaan boşver. Alışıyorsun zaten. Feromonlarını daha rahat kontrol edersin merak etme. Türünü geç öğrenmen biraz sıkıntı olur ama çokta zor değil.

Naruto:Ve Lee sen ise Alfasın.

Lee:Evet.

Kiba:Kıskandım-

Naruto:Bende :')

Lee:Alfalık o kadarda havalı birşey değil ya-

Naruto:BOK DEĞİL.

Kiba:Tamam Naruto sakin ol...NERESİ HAVALI DEĞİL LAN?!

Lee:Ya-...

Kakashi-sensei kapıdan içeri girince sesler kesildi ve Lee sözünü yarım bırakıp yerine geçmek zorunda kaldı.

Sırıtarak konuşmaya başladı.

Kakashi:Özür dilerim çocuklar yine geç kaldım.

Naruto:*Sessizce*Herzamanki halin...

Kakashi:Umarım ben yokken uslu durmuşsunuzdur.

Kiba:*Sessizce*Ne demessin Kakashi-sensei o kadar usluyduki yan sınıftaki hoca gelip bizi döverek sessizliğimizi tebrik etti.

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin