25.

3K 199 218
                                    

Naruto Sasuke'ye baktığında ağladığını görüyordu. Kabus gördüğünü düşünüp hemen uyandırmaya çalıştı.

Naruto:Sasuke! Uyan!

Naruto onu uyandırmak için dürdütüyordu. Sasuke ise birşeyler diyordu ama dediği şeylerin hiçbiri anlaşılmıyordu.

Naruto:Aşkım. Hadii! Uyan!

İyice endişelenmeye başladı. Çünkü gözlerini açmıyordu.

Naruto:Korkuyorum! Gecemin ışığı! Kalk! Korkutma beni!

Naruto tam artık son çare olarak tokat atacaktı ki Sasuke yerinden fırladı.

Sasuke:ABİ!

...?

Naruto:Abi mi?

Sasuke hem şaşkın hem üzgün birşekilde ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Önce yorgana sonra ise Naruto'ya baktı.

Naruto:Ne oldu?

Naruto'ya baktıktan sonra başını eğdi ve ellerinin arasına aldı. Sonra düşüncelere daldı.

Naruto:Beni korkutmaya başlıyorsun-

Sasuke düşüncelerinden Naruto'yu dinlemiyordu. Naruto ise dayanamayıp ona sıkıca sarıldı.

Sasuke, Naruto ona sarıldığında kendine gelebildi. Oda ona sıkıca sarıldı. Şuan ona ihtiyacı vardı. Naruto'ya ihtiyacı vardı. Duygularını sadece ona gösteriyordu.

İlk baş sessiz sessiz ağlasada, sonunda dayanamayıp içinden geldiği gibi ağlayamaya başladı. Naruto onun sakinleşmesi için saçlarını okşamaya başladı. Biraz ağlayarak rahatlamasını bekledi. Sonra ise sorulara başlayacaktı.

...

Saat 04:01. Sonunda Sasuke sessizleşti. Ama gözleri için aynı şeyi diyemeyiz. Gözleri hala çeşme gibiydi. Şuan yatakta Naruto hafif oturur bir vaziyette dururken Sasuke onun yüz üstü göğsüne yaslanıyordu. Tabi hala sarılıyordular. Naruto artık dayanamayıp sordu.

Naruto:Seni ne bu kadar ağlattı?

Sasuke:...

Naruto:Hadi anlat bana...

Sasuke:...abimi gördüm. Ölümünü tekrar...gördüm.

Naruto biraz sustuktan sonra...

Naruto:Nasıl ölmüştü ki?

Sasuke:Abim ve ben bir inşaatın yanından geçerken abim düşmek üzere olan bir kadın işçi fark etti. Çoğu kişi görüyordu. Ama kimse birşey yapmıyordu. Bunada benim abim koştu. Kadını kurtarabildi ama...tam kendide inecekti ki ayağanın altındaki tahta kırıldı...dengesini kaybetti ve yere düştü. Ben ise...sadece düşüşünü izleyebildim...kafasının üstüne düştüğü içinde doktorlar çok geç olduğunu söylemişti.

Naruto:...

Sasuke:Ve ona noelde bir hediye vericektim. Çok güzel bir madalyon. Ama ölümü yüzünden bende kaldı ve bende kaldığı için hep noele veya noele yakın gecelerde abimi görüp duruyorum. Bıktım artık.

Naruto eğilip Sasuke'nin başını kocaman öptü. Kendi feromonlarını biraz saldı ki Sasuke rahatlasın. Fark etmeden ikiside uyuya kalmıştı.
.
.
.
Sabah olunca ise aynen şu şekildeydiler;

Sabah olunca ise aynen şu şekildeydiler;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin