Sasuke ve Naruto yatak odasındaydı.
Sasuke:Hadi gel pisi pisi.
Naruto utana sıkıla emekleye emekleye Sasuke'nin dizinin dibine geldi.
Sasuke:*Sırıtır*Uslu kedicik. Bu gece beni azdırdığın için cezalandırılacaksın. Zaten üstünden de anlarsın.
Naruto'nun üstünde:
(WATTPAD İHLAL VERİRSEN SENİN BEN TAA- ha bu arada boynundada tasma var normalde-)
Naruto:*Kızarır*Pişman olmaya-
Sasuke:Unuttun galiba. Kediler konuşmaz.
Diyerek elinde tuttuğu zincirli tasmayı çekiştirdi.
Sasuke:Kediler nasıl ses çıkarırdı?
Naruto:*Kızarır*M-Miyav...
Sasuke:Aferin.
Sasuke'nin feromonları odaya iyice yayıldığında Naruto yavaş yavaş aklını kaybetmeye başladı. Sonra ise Sasuke'nin bacaklarının arasına yaklaştı.
Sasuke:Hm? Süt mü istiyorsun pisicik?
(ABİ SÜTE BAKIŞ AÇIM DEĞİŞTİ YAOİLER YÜZÜNDEN İMDAT! İSJDODNSOSNSOSN)
Naruto:Nyaa~!
Sasuke:Peki. Önce yemek sonra iş.
Pantolonunun düğmesini ve fermoğarını açıp gerisini Naruto'ya bıraktı. Naruto ise ağzıyla aletini çıkartıp yalamaya başladı.
Sasuke:*Kızarır*Ngh~
Birsüre sonra Sasuke dayanamayıp Naruto'nun kafasını kendine bastırdı ve boşaldı.
Sasuke:Dur dur tükürme.
Naruto:Mn?
Sasuke:Ağzını aç. Güzel. Şimdi yut.
Naruto sadece Sasuke'nin dediklerini yapıyordu. Sasuke'nin feromonları cidden ağırdı.
Sasuke:Uslu çocuk. Şimdi yatağa çık ve yüz üstü uzan.
Sasuke'nin dediğini yapıp yüz üstü uzandı. Tabii ki bir kedi gibi bacakları ve kolları katlıydı.
Sasuke Naruto'nun kuyruğunu çıkartıp...
Sasuke:Anlaşılan zaten genişletmeme gerek yok. Aslında oldukça yaramazsın değil mi?
Naruto:*Kızarır*Miyaw...
Sasuke kıyafetlerini çıkartıp Naruto'nun hızlıca içine girdi.
Naruto:AAHH~!
Sasuke:Sen ve senin şu feromonların...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim ol
FanfictionEveeeet geldik bir SasuNaru hikayesine dahaa jsnsosnsknsos ama bu sefer Naruto ile Sasuke Omega, Alfa ve Beta dünyasındalar. Tabii kide Sasuke seme Naruto uke yine ehe. Severmisiniz- sevmezmisiniz- bilemem ama görecez bakalım 1. bölümün başında kiml...