19.

3.6K 214 351
                                    

Sasuke Naruto'ya dokunuyordu.

Smut başlangıcı :D

Naruto:*Çok kızarır*S-sasuke! Du- AH~!

Göğüs ucunu yalarken aniden ısırmıştı. Sasuke oldukça hızlı birşekilde kendi üstündekileri çıkardı. Aynı zamanda Naruto'nunkileride.

Naruto:B-BEKLE!

Sasuke:Yeterince bekledim~

Hemen parmağını onun deliğine soktu. Birkaç dakikaya ikinci parmağınıda soktu. Oldukça aceleciydi.

Gerçi bu alfalarda normal olan birşey. Alfalar ve Omegaların kızışmaları asla bir değildir. İkisi çok farklıdır. Alfalar kızışmaya girdiklerinde vahşi bir hayvan gibi olurlar ve karşısındaki avı yemek isterler. Omegalar ise güçsüz düşmüş bir av gibi olurlar. Hareket edemeyecek hale gelirler. Ama azarlar.

(Bi dk ezan okunuyor idjdisjsisj)

(Heh bitti :D)

Yani kısacası alfalar ve omegaların özeti,"av ve avcı" olarakta adlandırılabilir.

Naruto:K-Kendine gel!- HA~

Bu sırada Sasuke 3. Parmağınıda soktu.

Sasuke:Ben zaten kendimdeyim~

Sasuke iyice genişlettiğinden emin olduktan sonra dayanamayıp Naruto'nun içine girdi.

Naruto:A-AH! ACIYOR!

Sasuke Naruto'nun kulağına eğilip...

Sasuke:Sabret. Birazdan zevk noktanı bulucam.

Dedikten sonra onun kulağını yalayıp hareket etmeye başladı.

Naruto:AH~! C-CİDDİYİM! ACIYOR!

Sasuke onu dinlemeyip devam ediyordu. Naruto ise can çekişiyordu. Ama taa ki...

Naruto:SA- AH~! Ahh~!...<3

Sasuke:Zevk noktanı buldum. Asıl eğlence şimdi başlıyor~

Naruto şimdi can çekişmek yerine zevk alıyordu. Hoşuna gitmeye başladı. Ama hala içinde biraz korku vardı. Çünkü Sasuke'nin aklı başında değildi. Aklı yerinde olmadığı için aptalca birşey yapacağından korkuyordu. Mesela...onu yanlışlıka hamile bırakabileceği gibi. En çok korktuğu buydu.

Ama şuan Sasuke'nin feromonları ve hızlı hareket etmesinden dolayı düşünememeye başladı. Oda Naruto'nun inlemeleri ile doldu. Hatta Sasuke Naruto'ya çığlık attırıyordu. O 16 sene beklemenin hıncını çıkarıyordu resmen. Ona nefes bile aldırmıyordu neredeyse.

Sasuke yüzünden Naruto'nun gece sağ çıkamayacağı belliydi. Sasuke çok fazla hareket etmeye başlayınca...

Naruto:*Nefessiz*Sasu...ke! AH~ Ah~ y-yavaa- AHH~

.
.
.
Smut bitimi :D

Sabah daha doğrusu öğlen zamanı ilk gözlerini açan Sasuke oldu. Yatağın halini ve Naruto'yu o şekilde görünce yataktan fırladı.

Sasuke

HA?! Bir dakika...dün akşam ne oldu be?! Düşünmem lazım...en son Naruto'ya sinirlenip yatmıştım. Oda bana sarılıyordu sonra ise...

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin