13.

3.7K 225 307
                                    

Sasuke Naruto'nun boynundan hafifçe ısırdı.

Naruto:*Kızarır*Ah~!

İnlemeyi duyunca Sasuke istemeden geri çekildi. Naruto ise utancından yüzünü kapadı.

Naruto:*Kızarır*Aklından ne geçiyor senin ha?

Sasuke:*Kızarır*Yemin ederim seni işaretlemek gibi bir niyetim yoktu! Sadece kokumu üstüne bırakıcaktım.

Naruto:Sebep?

Sasuke:Bu da soru mu? Elbetteki diğer alfaların senden uzak durması için.

Naruto:Bekle o zaman. Önce odana bakmak istiyorum. Ondan sonra bana ne yapacaksan yap.

Bu cümle karşısında Sasuke hem kızarıp hem şaşırdı.

Sasuke:*Sırıtır*Ne istersem mi?

Naruto ise sonradan ne dediğini anlar.

Naruto:*Kızarır*H-HAYIR! YANLIŞ SÖYLEDİM! O ANLAMDA DEĞİL!

Sasuke:Ahahaha dalga geçiyordum kedicik.

Naruto:Senin dalgana-

Sasuke Naruto'nun anlından öptü.

Naruto:Cidden bu kitapların hepsini okudun mu ya?

Sasuke:Evet. Hepsini.

Naruto:Aklım almıyor. Hani bide hiçbiri ince değil hepsi maşallah ansiklopedi gibi.

Naruto sağ solu karıştırmaya devam etti. Karıştırırken birkaç tane daha resim buldu. Ama sonradan Sasuke hepsini elinden alıp kaldırdı.

Odayı biraz daha karıştırırken bir zarf buldu. O zarfı açtığında ise tamamen içinde kendisinin yani Naruto'nun olduğu fotoğraflar vardı.

Naruto:O-Oha.

Sasuke:Yine ne buldun acaba?

Naruto odayı karıştırırken Sasuke ise yatakta uzanıyordu. Naruto konuşunca ise kalkıp yanına geldi ve elindeki resimleri görünce şok oldu.

Sasuke:Bir dakika- SEN NERDEN BULDUN BUNLARI?!

Naruto:Üstteki çekmeceden~ Asıl benim şuan sana sorular sormam lazım. Benim resimlerim hemde gizli gizli çekilmiş resimlerim sende ne geziyor?

Sasuke biraz tereddütte kalmıştı.

Sasuke:*Kızarır*Sence neden olabilir?

Naruto:...Sasuke yavaş yavaş yandere olduğunu düşünmeye başladım.

Sasuke:Yanderelik değil. Seni kendi evimde göremeyeceğime göre resimlerine bakarak idare edebileceğimi düşünmüştüm. Az çokta gözlerime bayram ettirdiler.

Naruto:Ay kıyamam beni görmeye bu kadar heyecanlımıydın sen?

Sasuke:Dalga mı geçiyorsun, ciddi misin alnayamıyorum.

Naruto:İkisi beraber ehehehe.

Sasuke:Herneyse işin bitti mi?

Naruto:Odanı karıştırmamdan bahsediyorsan sanırım bitti.

Sasuke:Güzel.

Sasuke kendi yatağına oturup Naruto'ya yaklaş dercesine bir hareket yaptı. Naruto'da anlam veremesede ona yaklaştı. Sasuke'de onun hemen bileğinden tutup sonrasında çekip kucağına oturttu.

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin