2 gün sonra sonunda beraber kaplıcaya gittiler. Kiba ve Shino,Sasuke ve Naruto,Sakura ve Hinata. Bu çiftler kendilerine ayrılan odalara geçtiler.
Üstlerinede kimonolardan verildi. Naruto ne kadar yorulduysa sabah üstünü değiştirir değiştirmez kendini yatağa attı ve uyuya kaldı.
Akşam saat 18:30'da gözlerini açtı ve yanında Sasuke'yi buldu...
(Üsttündekilerde kimonoları-)
Şuan Sasuke yanında aynen bu şekilde uyuyordu. O uyurken onu uyandırmadan kolunu çekti ve omegaların ayrı olan kaplıcalaya girdi. Orda Kiba ve Hinata'yıda buldu.
Kiba:OooOO~ hoşgeldiniz beyfendi.
Hinata:Merhaba Naruto-kun!
Naruto:Hmm...
Sıcak suya girdi.
Kiba:Ne oldu? Yeni uyanmış gibisin.
Naruto:Öyle zaten. *Esner*Ah...kendime gelemiyorum.
Hinata:İyi uyuyabildin mi Naruto-kun?
Naruto:Eh işte. Yatak cidden çok rahat ama.
Kiba:Sende hemen yatağa gidip uyudun mu yani?
Naruto:Ne yapayım? Yorulmuştum.
Hinata:Peki Sasuke-kun?
Naruto:O şuan uyuyor.
Kiba:Onunla odanı ayrı mı alsaydık ki-
Naruto:Artık çok geç.
Kiba:Doğru- ama iyi tarafından bak böyle canı daha çok yanar bence.
Hinata:...ben birşey mi kaçırdım?
Naruto:O kadar önemli değil Hinata. Sadece kısaca Sasuke ile aram bozuk diyebilirim.
Hinata:N-NEDEN?
Kiba:Bu pi- ehem. Yani eniştem Naruto'nun bir suçu olmadığı halde canını yaktı.
Hinata bir eli ile ağzını kapatarak...
Hinata:Öyle mi?!
Kiba:Evet! Şimdide kendini affettirmeye çalışıyor.
Hinata:Naruto-kun. Eğer istersen benimle ya da Kiba-kun'un odasında kalabilirsin. Sakura ya da Shino-kun'da Sasuke-kun ile kalır.
Naruto:Gerek yok Hinata. Beni düşündüğün için teşekkürler.
Yarım saat kadar orda kaldırlar ve sonra odalarına geri döndüler. Ama Naruto geri döndüğünde Sasuke'yi göremedi. Biraz bakındıktan sonra balkonda olduğunu fark etti. Balkon kapısı çok az aralıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim ol
FanfictionEveeeet geldik bir SasuNaru hikayesine dahaa jsnsosnsknsos ama bu sefer Naruto ile Sasuke Omega, Alfa ve Beta dünyasındalar. Tabii kide Sasuke seme Naruto uke yine ehe. Severmisiniz- sevmezmisiniz- bilemem ama görecez bakalım 1. bölümün başında kiml...