15.

3.5K 229 178
                                    

Naruto Kiba'ya atıştırırken herşeyi anlattı. Kiba ise ağzı açık Naruto'yu dinledi.

Kiba:Olum...neler yaşamaşsın ya.

Naruto:He ya sorma.

Kiba:Vallaha ben olmasam boku yediydin. Muhtemelen bir alfa seni çoktan si-

Naruto:Biliyoz. Of. Muhtemelen sen olmasaydın herhalükarda Sasuke'ye giderdim.

Kiba:Niye lan? Seni s2ksin diye mi?

Naruto:Tanımadığım bir alfa yerine sevgilim olan alfa tarafından s2kilmeyi tercih ederim.

Kiba:Mantıklı.

Bu arada Naruto Kiba'ya olanları anlatırken çoktan 2 paket cipsi bitirmiş ve çikolata yemeye başlamıştı.

Kiba:Evi ye evi.

Naruto:Yerim bak sus.

Kiba:Yersin vallaha inanırım. Neyse İruka-sensei ile konuşacakmısın?

Naruto:Kızışmam bitsin. Haber veririm.

Kiba:Peki ya Sasuke?

Naruto:Ona haber verip vermemek arasında kalıyorum.

Kiba:Olum bari ona haber ver.

Naruto:He fırsatını bulmuşken gelip beni si-

Kiba:Bak bu kelime ağzımızda çok dolanmaya başladı. Hem ayrıca ben varken öyle birşey yapamaz.

Naruto:Ama endişelenir?

Kiba:Ya sevgilin değil mi? Bunları onunda bilmeye hakkı var. İruka-sensei'ede haber ver.

Naruto:Dedim ya kızışmadan sonra anlatırım diye. Ona bu olanları yüz yüze anlatmak istiyorum.

Kiba:E ara gelsin buraya.

Naruto:Lan sana konuyu anlattım ya! Muhtemelen şimdi o gelirse tekrar çenem açılır.

Kiba:Nasılda biliyor kendisini.

Naruto:Amaan. Bu kızışma en fazla ne kadar sürer?

Kiba:Uzun olanlar 6-7 gün sürüyor. Kısa olanlar ise 2-3 gün arası. Ama genel olarak omegalar ilk kızışmalarına girdikleri zaman kısa sürenlerden oluyor.

Naruto:Ha iyi bari. Of bu kızışma çok gıcık birşey.

Kiba:Normalde omegaların ilk kızışma zamanları çok daha ağır geçer. Ama ben sana ilaç içirdiğim için hafifletti.

Naruto:Dahada iyi.

Kiba:Fakat etkisi bitmek üzere ve sana birdaha bu ilaçtan veremem. Çünkü her kızışmada sadece 1 kere diyor.

Naruto:Çok ağır geçirirsem?!

Kiba:İçemezsin. Yoksa bu ilaçta tam tersi etkiye sebep olur.

Naruto:Şimdi naneyi yemedim mi-

Kiba:Korkma olum. Buralarda alfa falan yok şuan zaten. Sadece camları falan açma. Açma ki feromonların dışarı gitmesin.

Naruto:Tamaam.

Kiba:Ben birazdan geliyorum. Biraz daha atıştırmalık alıcam.

Benim ol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin