6. ledna
Během týdne Hermiona změnila svůj kalendář k nepoznání. Najednou v něm bylo spoustu prázdného místa, občas pár nezbytných pracovních schůzek. K lednovému měsíci tam nebylo zapsáno nic zajímavého. Až na jednu událost - charitativní sbírka, na kterou ji přišel pozvat sám Draco Lucius Malfoy, Zmijozelský princ, osobně.
Hermiona byla velmi šokovaná, když se blonďák objevil v její kanceláři. Charitativní sbírky organizovala - světe div se - Narcissa Malfoyová a pokaždé to byla právě ona, která Hermionu vždy pozvala. Proto byla z jeho pozvání tak vykolejená, že prostě kývala hlavou na všechno, co řekl. Takže kdyby pronesl něco jako... „Teď tě zabiju," ona by jednoduše dál kývala hlavou a souhlasila tak s její vraždou.
Sbírka se měla konat za tři týdny a bohužel, jakmile blonďák opustil její kancelář a ona se podívala do kalendáře, zjistila, že přijít nemůže. Chtěla za ním běžet, ale na stole ji čekala důležitá korespondence, kterou musela vyřídit, takže se rozhodla, že se za ním zastaví později.
Bylo jí líto, že se nemohla zúčastnit. Byla snad na každé akci Narcissy, ale bohužel bez téhle se bude muset obejít. Kdyby ji Malfoy pozval dřív, určitě by si to nějak zařídila. No jasně! Je to Malfoyova chyba! Tečka.
Každopádně, jak už bylo zmíněno, charitativní sbírku organizovala Dracova matka. Narcissa totiž po válce a po tom, co zavřeli jejího manžela opět do Azkabanu, přehodnotila spoustu věcí a naprosto změnila svůj život. Také zjistila, že je jí bez Luciuse vlastně mnohem líp. Cítila se volná, svobodná.
Ta vznešená dáma se dobrovolně podílela na přestavbě Bradavic a dokonce nechala postavit dětský domov pro děti, které ve válce přišly o rodiče a neměl se o ně kdo postarat do doby, než nastoupí do Bradavic.
Její jediný syn se oproti tomu ze začátku nepodílel vůbec na ničem, nechtěl. Avšak Narcisse se povedlo Draca přesvědčit, aby i on začal žít jinak a byl něčím prospěšný. Začal tedy pracovat na ministerstvu na odboru mezinárodní kouzelnické spolupráce, ač docela neochotně. Nakonec ho však práce začala bavit a o rok a půl později se stal zástupcem ředitele odboru. Také začal finančně podporovat laboratoř u Svatého Munga, kde se vyráběly lektvary a také něco málo přispěl bystrozorskému úřadu na nové vybavení, které potřebovali jako kytky vodu. Stále však na obličeji nosil ten povýšený úšklebek, který uměli jen Malfoyové. Stále je to ten arogantní a sobecký nafoukanec, který si myslí, že spasil celý svět. Je však o něco snesitelnější, to se mu musí nechat.
Hermiona si všimla, že jeho postoj k ní se za posledních pár let poněkud změnil. Choval se k ní... normálně. Ve výjimečných situacích i docela přátelsky. Někdy se na ni díval velmi zvláštními pohledy, které Hermiona nedokázala rozluštit, netušila, co znamenají. Nijak to ale neřešila. Rozhodně by se však dalo říct, že válečnou sekeru zakopali.
Co se ještě Narcissy týče, kudrnatá čarodějka byla zpočátku dosti skeptická a podezřívavá, a nakonec velmi ohromená, když ji Narcissa veřejně oslovila, aby se omluvila a poprosila ji o druhou šanci, o nový začátek. Byla z toho gesta naprosto překvapená. Narcissa jí dokonce chtěla dát jakési odškodnění za to, co se stalo na Malfoy Manoru, ale Hermiona trvala na tom, aby darovala své finance jinam.
Nyní se její nadace připravovala na pořádání sbírky pro výzkum dlouhodobých účinků kletby Cruciatus. Byla to totiž jedna z nejoblíbenějších kleteb smrtijedů a samotného Pána Zla. Mnoho kouzelníků a čarodějek, kteří byli vězněni, byli mučeni tak dlouho, že se z toho zkrátka zbláznili nebo zemřeli. Výzkum se zaměřuje hlavně na zvrácení vedlejších účinků po kletbě.
ČTEŠ
Change ||Dramione, FF ✅
FanfictionByla to rozená organizátorka a workoholička. Kdo jiný by to mohl být, než Hermiona Grangerová? Kdyby mohla, pracovala by dvacet čtyři hodin, sedm dní v týdnu. Pracovala téměř každý den přes čas a brala si práci na víc i domů. Neustále vymýšlela růz...