27. ledna
Hermiona se rozhlížela po restauraci, jelikož hledala svoji nejlepší přítelkyni. Když totiž upravila svůj kalendář a měla více času, rozhodla se, že každý pátek o odpolední pauze bude obědvat s Ginny. Zrzce se nápad líbil a velmi jej uvítala. A tak si našly restauraci na Příčné ulici, která jim nejvíce vyhovovala a začaly se tam scházet.
Po chvíli si Hermiona své kamarádky všimla. Mávala na ni totiž od stolu v rohu místnosti. Posadila se na židli naproti ní a odložila si svou kabelku na zem. Pozdravila ji a zakryla si dlaní ústa, neb je slušně vychovaná, a zívla si.
„Náročný den?" zeptala se Ginny a ukousla si ze svého burgeru, který byl velký skoro jako Hagridova dlaň. Chtěla s jídlem počkat na Hermionu, ale měla tak moc velký hlad, že z toho málem začala šilhat.
Kudrnatá čarodějka přikývla. „Ano, dnes toho mám hodně. Nejsem si jistá, zda se vůbec stihnu připravit na dnešní večer,“ povzdechla si unaveně.
Ginny zvedla jedno obočí. „Co je dnes večer?"
„Narozeninová oslava mého šéfa," odpověděla značně otráveně a obrátila oči v sloup. „Nejradši bych se vymluvila na práci, abych tam nemusela, ale jelikož je to oslava šéfa, tak to jaksi není možné, že?" uchechtla se ironicky a zavrtěla hlavou. „A co ty? Jak se máš? Je něco nového?"
„Docela dobře, jen jsem taky trochu unavená," usmála se slabě zrzka. „Harry říkal, že útoků přibylo."
„Přibylo? To je strašné! A zjistili něco nového?" zeptala se Hermiona.
„Bohužel ne. Harry říkal, že je to jako hledat jehlu v kupce sena," povzdechla si Ginny. „Myslím si, že by jim dost pomohlo, kdyby se k nim přidal Malfoy. Je to přece logické, ne? Byl jedním z nich, určitě by jim mohl poskytnout nějaké informace a nerada to říkám, ale je dost schopný kouzelník. A myslím, že jeho schopnosti by jim taky hodně pomohly, jenže Harry o tom nechce ani slyšet. Prý to zvládnou sami," odfrkla si a zakroutila hlavou.
Hermiona chápavě přikývla. „Možná nakonec změní názor," řekla zamyšleně.
„Začínám o tom pochybovat, Hermiono. Snažím se ho přemlouvat pořád. Už mě ani nenechá dokončit větu a rovnou říká ne. Dokonce včera při večeři jsme se bavili o té sbírce, nebo co to je, kterou pořádá Narcissa a potom, když bylo ticho, chtěla jsem se ho znovu zeptat, ale nestihla jsem říct ani první slovo. Jako by mi četl myšlenky. Řekla bych, že je ze mě už docela na nervy, " zasmála se Ginny. „Ne, že bych k tomu odbarvenému káchněti chovala merlinví jaké sympatie, ale opravdu myslím, že by jim to mohlo pomoct."
Hermiona se také zasmála, ale poté zvážněla. „Malfoy chtěl, abych mu dělala doprovod na tu sbírku. Veřila bys tomu? Zrovna já! Určitě si ale našel náhradu. Vypadal ale naštvaně, když jsem mu řekla, že nemůžu přijít."
Zrzka na ni chvíli překvapeně hleděla, než se pobaveně ušklíbla. „Nenašel."
Kudrnatá čarodějka, která se právě chtěla napít kávy, ustala v pohybu. Položila šálek s kávou zpět na stůl a zamračila se. „Cože?"
„Nenašel náhradu," upřesnila Ginny a zakoulela očima.
„To jsem pochopila, ale jak to víš?" zeptala se Hermiona.
„Jsem stará drbna," pokrčila rameny s úšklebkem rudovlasá žena.
Hermiona se uchechtla. „Zajímavé," zamumlala a sklopila pohled. Nevěděla proč, ale bylo jí Malfoye líto. Myslela si, že pro něj nebude problém najít si jiný doprovod. Protože...nebudeme si nic nalhávat, Malfoy je velmi atraktivní muž a určitě by spoustu holek třeba upsalo svoji duši ďáblu jen proto, aby si jich třeba jen všiml.
ČTEŠ
Change ||Dramione, FF ✅
FanfictionByla to rozená organizátorka a workoholička. Kdo jiný by to mohl být, než Hermiona Grangerová? Kdyby mohla, pracovala by dvacet čtyři hodin, sedm dní v týdnu. Pracovala téměř každý den přes čas a brala si práci na víc i domů. Neustále vymýšlela růz...