25. Kapitola

1.1K 51 6
                                    

7. července

Hermiona už po několikáté zkontrolovala svůj odraz v zrcadle a uhladila si smaragdově zelené šaty. Poté ještě zkontrolovala svůj účes, a když byla konečně připravená, pomocí krbu se přemístila na Malfoy Manor.

„Hermiono!" Narcissa zalapala po dechu a krátce čarodějku objala. „Vypadáš úchvatně, má drahá."

Kudrnatá čarodějka se začervenala a široce se usmála. „Děkuji, Narcisso."

Starší dáma s úsměvem přikývla. Poté ale její tvář zvážněla. „Neviděla jsi mého syna?"

Hermiona se mírně zamračila. „Ne, neviděla," odpověděla a rozhlédla se po sále. Narcissa zakroutila hlavou a vydala se přivítat první hosty. Zanedlouho byl sál plný.

Členka Zlatého tria přišla ke stolu, kde seděli její přátelé. Manželé Potterovi, Ron, Pansy, Neville s Lenkou, Blaise a Theodore s Daphne. Všichni ji s úsměvem pozdravili. Trochu ji zarazilo, když si všimla, že u stolu nebyla žádná volná židle. Proto pohlédla tázavě na Ginny.

Rudovláska se na ni potutelně ušklíbla. „No, mysleli jsme si, že teď nejspíš budeš chtít sedávat s Malfoyem jinde, aby jste měli trochu soukromí," řekla provokativním tónem.

„Bohužel, výtah tady nemají, takže si budeš muset s Dracem sednout ke stolu," přidal se Blaise a pokrčil rameny. Všechni se po jeho slovech zasmáli. Všichni kromě Hermiony. Ta Blaise probodla výhrůžným pohledem.

Od té události ve výtahu, kdy si s Dracem asi snažili sníst navzájem obličeje, si z ní všichni přátelé utahovali. Samozřejmě i z Draca, ale ten to měl na salámu, tak říkajíc. Jenže ji to už začalo rozčilovat. Nejenže si o tom povídalo celé ministerstvo, neustále jí to předhazovali i přátelé. Ale dalo se to čekat, protože oblizovat se ve výtahu na ministerstvu, které bylo pořád ještě plné zaměstnanců, nebyl asi úplně nejlepší nápad. Kouzelníci, kteří právě na ten výtah čekali, byli dosti překvapení, když se mříže výtahu otevřely a oni viděli, jak se tam po sobě plazí členka Zlatého tria a bývalý smrtijed.

Ano, takhle tento pár, který stále vlastně ještě párem není, ostatní nazývali. Členka Zlatého tria a bývalý smrtijed byl název každého článku, v každých kouzelnických novinách a časopisech. I přesto, že společnost Draca a jeho matku dávno přijala, najednou, jako by se vrátili do minulosti. Očividně bývalý smrtijed může pracovat na ministerstvu a chodit normálně mezi lidi, ale šmatlat na členku Zlatého tria ne. Jako by snad překročil nějakou hranici, nebo co.

Každopádně, tohle je důvodem, proč stále netvoří pár. Nebo spíše to, že je Draco Lucius Malfoy prostě hňup. Hermiona očividně není jediná, kdo má sklony k dramatičnosti.

Jak už bylo zmíněno, o jejich výtahové události se psalo všude a každý den vycházely další a další články, které už byli spíše jen teorie, než pravdivá fakta. Draco s tím byl naprosto v pohodě, neb s tím tak nějak počítal, narozdíl od Hermiony, které to lezlo na nervy. Nakonec po zvážení pro a proti prohlásila, že na to pěkně ser... kašle a hodila noviny, které právě četla, do hořícího ohně v krbu její kanceláře.

A tím se dostáváme k hlavnímu důvodů, proč je Draco Malfoy hňup. Zrovna seděl v křesle pro hosty, jelikož ji dlouhých deset minut neviděl, takže ji musel prostě navštívit, neboť mu hrozně chyběla. A pak přišlo Hermionino prohlášení, které ten hňup špatně pochopil. Pochopil to tak, že s ním Hermiona už nechce nic mít, že kašle na to, co mezi nimi je. Jenže ona tím chtěla říct spíše to, že už kašle na to, co se o nich píše a prostě si půjde za tím, co chce.

Change ||Dramione, FF ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat