Po deseti letech.
Jak šel čas...Hermiona Grangerová, která už vlastně ani tak není Grangerová, ale spíš Malfoyová, se pár měsíců poté, co se dala dohromady s Dracem Malfoyem, vzdala svého postu na Odboru pro uplatňování kouzelnických zákonů a začala pracovat na Odboru pro dohled nad kouzelnými tvory. Po dvou letech ji Draco požádal o ruku a za tři měsíce se konala svatba. Dva roky po svatbě se stala ministryní kouzel. Měla vysněný pracovní post a milujícího manžela, jediné, co víc si mohla přát, bylo dítě. A to přišlo přesně o tři roky později. Scorpius se narodil v den narozenin Narcissy Malfoyové. Takže babča Cissa dostala ten nejlepší dárek. Dostala nádherného vnuka, kterého nechtěla dát z rukou. Manželé Malfoyi nyní plánují druhého potomka, takže jim budeme držet palce, aby jim to vyšlo.
Draco Malfoy se též vzdal svého postu na Odboru mezinárodní kouzelnické spolupráce a přidal se k bystrozorům a zanedlouho se stal zástupcem vedoucího bystrozora, Harryho Pottera. Zjistil, že mu bystrozorská práce vyhovuje mnohem víc. Draco nebyl nikdy šťastnější. Měl skvělou práci, milující manželku a nádherného, zdravého syna. Doufal, že se jim podaří počít i druhé dítě.
Pansy Parkinsonová vystřídala Hermionu a stala se druhou rukou Narcissy Malfoyové, neboť Hermiona byla příliš zaneprázdněná. Hadí královna byla stále přítelkyně Blaise Zabiniho. Jejich vztah byl ale velmi zvláštní. Byli už třikrát zasnoubení, ale vždycky se krátce poté rozešli. Možná za to mohl fakt, že se Pansy nedařilo otěhotnět a často se kvůli tomu s Blaisem hádali. Ne, že by jí to vyčítal, neboť věděl, že to není její chyba, ale byli z toho oba velmi smutní a protivní. Lékouzelníci však nepotvrdili, že by Pansy nemohla mít nikdy dítě a ani Blaise nebyl neplodný, takže Pansy chodila na různé procedury a léčby. Všichni věří, že se to jednou podaří, a že se taky jednou s Blaisem konečně vezmou. Nebylo totiž pochyb, že ti dva patří k sobě, i když se párkrát rozešli.
Blaise Zabini se stal vlastníkem baru na Příčné ulici, ve kterém vznikla akce Dramione. Majitel baru z neznámých důvodů zemřel a bar zdědila jeho dcera, ale ta se ho rozhodla prodat, jelikož často cestovala a bar by byl pro ni jen starost. A tak se Blaise rozhodl, že ho prostě koupí a přetvoří k obrazu svému. Nechal dokonce postavit i druhé patro, kde si zařídil bydlení, aby to měl do práce co nejblíž, jelikož je prostě líný. Samozřejmě tam nebydlel sám, ale se svou přítelkyní. Jejich vztah byl jako na horské dráze, za to jeho podnik stále vzkvétal. Blaise moc touží po potomkovi a to, že se to stále nedaří, ho ničí. Pansy ale nadevše miluje a plánuje s ní zůstat, i když se jim miminko nepovede. Koneckonců, můžou si nějaké adoptovat. I nad tím už přemýšlel. A jestli se to stane, dá tomu dítěti všechno, bez ohledu na to, že nebude jeho biologickým otcem.
Theodore Nott, který pracoval na Odboru mezinárodní kouzelnické spolupráce stejně jako Draco, než se přidal k bystrozorům, byl povýšen na zástupce ředitele Útvaru pro mezinárodní kouzelnické obchodní normy. Brzy ho čekalo další povýšení na zástupce ministryně kouzel, ale o tom samozřejmě ještě nevěděl, jelikož to pro něj Hermiona chystá jako překvapení na jeho blížící se narozeninovou oslavu. Theo si dva roky po svatbě Draca a Hermiony vzal za ženu Daphné. Svatba se měla konat dřív, ale jeho milovaná Daphne vážně onemocněla a trvalo téměř rok a půl, než se úplně vyléčila. Týden po svatbě Daphné zjistila, že je těhotná. O devět měsíců později se jim narodil syn Jacob. Po třech letech se jejich malá rodinka rozrostla o další dva členy. Narodila se jim dvojčata Jasmin a Jesicca.
DaphneéGreengrassová se kvůli vážné nemoci musela vzdát své práce. Nikdo totiž nevěděl, zda se z toho blondýnka dostane. Nakonec vše dobře dopadlo, ale do práce se už nevrátila, jelikož se z ní stala máma. Zůstala tedy doma s dětmi a i když to bylo mnohdy vyčerpávající, ona si to užívala.
Její sestra Astorie se dlouho snažila získat Dracovo srdce. Jednu dobu to byla zákeřná mrcha a snažila se Dracovi a Hermioně vztah rozbít, jenže neuspěla. Po nějaké době uznala, že to nemá smysl a nechala je být. Nakonec se Astorie změnila. Za vše se omluvila a snažila se svoje chyby napravit. Možná ji k tomu přimělo i to, když jednou potkala Hermionu na Příčné ulici a ta z kabelky vytáhla mudlovký strojek na vlasy a pro efekt ho zapnula. Astorie se tudíž bála o své vlasy a začala sekat latinu. Poté se sblížila s Marcusem Flintem, kterého ošetřovala u sv. Munga, jelikož spadl z koštěte při famfrpálovém zápase. Zanedlouho začali tvořit pár a Pansy se doslechla, že prý plánují svatbu.
Harry Potter s jeho manželkou Ginny se mají pořád skvěle, takže k nim netřeba moc slov. Mají tři zdravé děti a jsou šťastní. Ámen.
Neville Longbottom krátce po vzniku Dramione páru přiznal, že se s Hannah Abbotovou rozešel kvůli svým citům k Lence. Ta na tom byla stejně a tak to dali s Nevillem zanedlouho do kupy. Nyní očekávali druhého potomka. První dítě, syn pojmenovaný po svém otci a otci Lenky, se narodil tři roky po tom, co se dali dohromady.
Předposledním je Ron Weasley, který v příběhu nehrál moc velkou roli, ale i tak je třeba ho zmínit, aby se zase nenaštval, že jsme ho vynechali. Kdo by to potom poslouchal, že jo. Každopádně, jediné, co ho zajímalo, byl famfrpál. Odstěhoval se někam do pryč, trénoval a chodil na zápasy. Toť vše, co k němu lze říci.
Úplně poslední osoba, která stojí za zmínku, je Narcissa Malfoyová. Žena, která změnila svůj život, aby pomáhala druhým. Za to jí patří obrovské dík. I nadále se věnuje jakékoli pomoci a pořádá charitativní sbírky. O to víc si zaslouží velký obdiv, vzhledem k jejímu věku, protože stále to vše zvládá naprosto bravurně. Také se stala hrdou babičkou a když zrovna neplánuje sbírku, rozmazluje svého milovaného vnuka. Čert vem nějakou čistokrevnou linii, kterou její syn porušil. Narcissa nikdy nebyla šťastnější, takže ať si Lucius třeba škubne pařátem.
***
To je vše. Příběh dospěl ke konci a je čas se se všemi rozloučit.
Chtěla bych poděkovat všem, kteří to nevzdali a u příběhu zůstali až do konce.
Velké dík taky patří FeltsonDramioneship, která tento příběh doprovázela svými milými komentáři. Byla to pro mě motivace, děkuji.No, konec dobrý, všechno dobré.
Sbohem týmu Dramione a všem ostatním. Sejdeme se v jiném příběhu, v jiném světě.fallenangel20520
ČTEŠ
Change ||Dramione, FF ✅
FanfictionByla to rozená organizátorka a workoholička. Kdo jiný by to mohl být, než Hermiona Grangerová? Kdyby mohla, pracovala by dvacet čtyři hodin, sedm dní v týdnu. Pracovala téměř každý den přes čas a brala si práci na víc i domů. Neustále vymýšlela růz...