حمایت همجنسگراها‌ 🌈

16 3 11
                                    

سلام دوستان عزیز ببخشید وقتتون رو میگیرم با موضوعی که زیاد به کتاب من مربوط نیست ✨
واقعیتش من امروز تو یکی از گروه های که توش عضو بودم یه پیام خوندم با این مضمون که : یه کانال هست که به همجنس گراها توهین می‌کنه .
من اکثرا برام مهم نیست خیلی چیز ها چون میگم هرکس اختیار خودش و عقاید خودش رو داره حتی ممکنه یکی از مردمی که دگر جنس گرا هستن خوشش نیاد همون‌طور که بعضی ها هم از مردم که گرایش استریت ( ببخشید انقدر نوشتن این ور اون ور فارسیش رو یادم رفته ) دارن خوششون نمیاد .
با این که در قرن ۲۱ ام هستیم باز هم این اوکیه اما تا کی ؟!
تا زمانی که موجع به آسیب به کسی نشه مثل اینکه میگن هر عقیده یا نظری برای خودش محترمه تا زمانی که باعث اذیت و آزار دیگران نشه حالا چه روحی چه جسمی !
یه نمونه : برخی مسلمان ها و خداباوران عزیزی که عقیدشون رو به امثال من تحمیل میکنن  یا توهین میکنن و...
بیاید به موضوع اصلی برگردیم ...
این کانال از نظر من آسیب رسان هست چون شامل محتواهای هرزگرایانه هست
چون فرض کنید یه همجنسگرا این رو بخونه ...!
چه حسی بهش دست میده ؟
باید یاد بگیریم تا خودمون رو جای اون ها بزاریم
من شخصا جزء دسته کسانی نیستم رمان ها یا فن فیک های همجنسگرا یا نمی‌دونم به این دوتا آقاهه چی میگید ( تیام ، لری یه همچین چیزی بود ببخشید حضور ذهن ندارم 🤷❤️🌙💫)
زیاد بخونم یعنی حوصلم نمیگیره خیلی عاشقانه یا کتابایه دیجیتالی رو ( برعکسه دوستم 😂)
من فقط از منطق کمک میگیرم چیزی که همه ما داریمش چیزی که خاکستر عقل هستش اما بعضی ها نحوه استفاده ازش بلد نیستن بعضی ها ، جاش رو و برخی جرعت استفاده ازش رو ندارن .
من به این می‌اندیشم که هرکسی فقط یک بار زندگی می‌کنه و قرار نیست در زندگی بعدی یا بهشت و هر کوفت و زهرمار دیگری بهمون قاقالیلی بدن یا تمام هرزگی هایی که در این دنیا نتونستیم انجام بدیم رو اونجا انجام بدیم .
مطالب این کانال و سایر کانال ها و عقاید اون ها هستش که باعث مرگ بی رحمانه ی یه جوان اهوازی و هزاران علیرضایه دیگه میشه ...!
پس ممنون میشم این کانال رو برای چندین بار ریپورت کنید ( گزینه خشونت رو انتخاب کنید لطفا) 🙏❤️
نه با بسته شدن این کانال من به نونی میرسم نه این خشونت ها به پایان میرسه !
اما به نوبه ی خودمون حمایتمون رو به این افراد از جامعه که کار عجیبی نمی‌کنند نشون میدیم و به اون ها میگیم که در این مبارزه سخت با نادانی تنها نیستند و ما در این کارزار که ناجوانمردی و ناجوانزنی به قولی ولشون نمیکنیم 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈❤️🌙💫
آیدی کانال که در تلگرام هست 👇👇👇 :

https://t.me/feminism_iran

خیلی ممنون از تمام شما دوستان عزیز ❤️🌙💫
خوشحال میشم این مطلب رو به اشتراک بزارید 🙏
تا باشد که روزی دنیا از این حجم از نامهربانی و بی منطقی پاک شود ...!

Aysi Books Donde viven las historias. Descúbrelo ahora