-Justin, napisz teraz krótkie 'kocham cię' czy coś w tym rodzaju do tej całej Anderson i wyrzucamy kartę. -Tłumaczy Braun.
Przewracam oczami i niechętnie robię co mi każe. Wspaniały Scooter Braun wpadł na iście 'genialny' pomysł i niestety muszę brać w tym udział. Jestem absolutnie pewny, że Ronnie mnie zostawi, ale ten skurwiel ma coś na mnie, przez co jeszcze bardziej bym się załamał, gdyby to wyszło na światło dziennie.
Więc, co? Muszę robić to na co on ma ochotę. Dlatego właśnie mam być niegrzeczny.. bójki, wyścigi, imprezy, laski, dragi i te sprawy. Nie jest to dobre, ale napewno lepsze niż to, co trzyma w zanadrzu. Uwierzcie mi, jest gorsze.
Wiecie co jest w tej całej trasie najgorsze? Muszę znowu udawać chłopaka Seleny! Ona tu będzie przez cały ten pieprzony rok. Matko, przecież Ronnie mnie znienawidzi...
Oddałem kartę mojemu managerowi i szybko przemknąłem do swojego pokoju hotelowego, nie mam zamiaru siedzieć ani chwili dłużej z tym człowiekiem, a napewno nie z panną Gomez.
Rzuciłem się na łóżko i włączyłem telewizję. Szukałem dobrego programu, jak zwykle nic nie znalazłem. Miałem już wyłączyć telewizor, kiedy zaczęły się wiadomości. Chciałem wiedzieć co takiego dzieje się na świecie. Pożar, zabójstwo.. Takie przypadki się zdarzają. Po codziennych informacjach leciał program 'Music World', czyli nowości w świecie muzyki, piosenkarzy i producentów muzycznych. Na samym końcu było: Z naszych źródeł wiemy, że podczas nowej trasy koncertowej Justin'a, towarzyszyć mu będzie Selena, dziewczyna z którą niedawno zerwał. Oto zdjęcia tej dwójki z lotniska. Wyglądają na całkiem szczęśliwych. Co na to Ronnie?
Cholera! Jak ona to zobaczy.. Już po mnie. Mógłbym być zwyczajnym chłopakiem, bez takich problemów. Pewnie, tylko nic nigdy nie jest po mojej myśli. Stracę moją słodką Anderson.. Ja, ja tak bardzo ją kocham. Musiałem to zrobić, gdyby dowiedziała się czegoś od Scooter'a to przestraszyłaby się i uciekła ode mnie. Zrobiłem to z malutką nadzieją, że kiedyś wszystko jej wyjaśnię i wrócimy do siebie nie wyjawiając tej jakże strasznej informacji. Odejdzie ode mnie, to prawda. Jednak tylko w taki sposób mógłbym ją później odzyskać.
Zabijcie mnie proszę. Zachowywałem się do Ronnie stosunkowo chłodno, ponieważ byłem przerażony. Bałem się, że Braun wyjawi ten sekret. To dla mnie ważne, przez to byłbym odbierany z pogardą przez ludzi na całym świecie.
Nieważne, co sobie o mnie pomyślicie. Kocham Ronnie. Zawsze tak będzie, ale musiałem to zrobić. Teraz by ode mnie uciekła, bez możliwości powrotu do niej. Później mogę to jakoś naprawić.
~~~~~
Mam gorączkę i btw źle się czuję, ale dzień jest udany. Byłam w kościele od wieki, wieków. Co tam, że z gorączką XD Dostałam follow od mally the monkey, podziękowałam i po chwili dostałam follow od Jusa, CZYSTA MAGIA ❤ No i nowa piosenka Where Are U Now, Justina jest cudowna. Powiedzmy, że trochę wyjaśniłam zachowanie Bieber'a z ostatnich kilku rozdziałów. To chyba na tyle, myślę że napiszę jeszcze jeden rozdział :)
CZYTASZ
Daddy
FanfictionJustin Bieber to typowa gwiazda pop'u. Pił, brał narkotyki, chodził na imprezy i uprawiał seks z przypadkowymi dziewczynami. Co się stanie, gdy okaże się, że jest ojcem? okładka: luvjsmith