Kıvılcım Dolu O İlk Gece ( +18 )

2.7K 74 102
                                    

Okumak istemeyenler +18 kısımları bölüm sonunda bitmektedir. Bu yüzden +18 başlangıç yerinde okumayı bitirebilirsiniz.
(Bu sefer gerçekten +18 AzGön YarHar kısımlıdır.

_____________________
Akşam
Otel
Gönül'ün Dilinden
Azat'la beraber o uçurum gibi yerden akşam dönmüştük. Konağa değil otele gelmiştik. Azat öyle istemişti. Ben şimdi odada tek başımaydım. Azat'ta şirkete bir gidip geleceğim demişti. Onu bekliyordum şu an. Ben onu beklerken üzerime rahat bir şeyler giyme gereği duydum. Ama dolapta hiç bir şey yoktu. Yanımada bir şey almamıştım. Nasıl yatabileceğimize baktım.
Üzerimde tunik altımda pantolon vardı. Ve hiç rahat yatamazdım. Birde bu gece ilk defa Azat'la birlikte yatacaktık. Doğrusu çok tuhaf hissediyordum kendimi. Ben Miran'ı hayal ederken şimdi Azat'la yeni bir sayfa açıp onu unutacaktım.  Ben yatağa bakarken o sırada odamın kapısının açılma sesiyle hemen arkamı döndüm. Gelen Azat'tı. Ona gülümsedim. O da gülümseyip kapıyı kapatıp kilitleyip elinde poşetle karşıma geçti. Ve poşeti bana verdi.

- Bu ne Azat ?

- Al banyoya geç. Orada görürsün.

- Yaaa... Tamam o zaman bekle gidip bakayım.

- Tamam ! Ama giyipte gel !

- Tamam !

Elimdeki poşetle banyoya geçtim. Kapıyı kilitledim.

Azat'ın Gönül'e aldığı gecelik

Ve poşetin içindeki geceliği giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve poşetin içindeki geceliği giydim.
Tamda rahat bir şeyler istiyordum. Bu gecelik daha rahat şimdi. Ama Azat'ın aklına bunu almak nereden gelmişti bilmiyordum. Birde biraz uçmuş.

Ben utana utana banyodan çıktım.
Sonra yere bakarak Azat'ın yanına geldim. O yatakta uzanmış telefondan bir şeylere bakıyordu.
Sonra Azat bakışlarını bana çevirdi. Ben hayatımda böyle şeyler hiç giymemiş olduğum için utanmıştım. Yanaklarım al al olmuştu.

***
Aslanbey konağı
Yaren'in Dilinden
Ben bugünü dinlenerek ve Harun'la geçirdim. Harun'da aşağıya Füsun halayla konuşmaya gitmişti Miran hakkında. Miran'da çok özlediği o kıvırcığa gitmişti işte. Ben odada durmaktan daraldım ve çıktım. Balkona geçtim. Balkonda Aslan dışında kimse yoktu. Yalnızdı. Yalnız bir şekilde oturmuş gökyüzünü izliyordu. Benim gibi sıkıldığını düşündüğüm Aslan'ın yanına gittim. Karşısına değil yanına oturdum.

- Sen iyi misin ?

- Nasıl olabilirim ki ? Her zamanki gibi yalnız , umursanılmaz bir adamım... Nasıl olsam iyi olur ki ?

- Öyle deme yalnız değilsin. Ailen var. Annen , abin , kardeşin var. Halan ve baban...

- Babaannem var ama benim gözümde öyle bir insan hayatımda yok !

Berdel : Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin