FİNAL

1.1K 35 145
                                    

Bu son bölümümüz hatrına satır arası  yorumları eksik etmeyelim olur mu ? 🥺
Bu güzel masalımız artık son.
Yorumlarınızı ve veda tarihlerinizi bırakmayı unutmayın
İyi okumalar son kez





Sonunda uyanan Gönül'de artık oğluna kavuşmuştu. Şimdi yanı başında Azat , kucağında oğlu Poyraz'ı vardı. Gönül'ün gözlerinden boncuk boncuk gözyaşları dökülürken , Azat'ta Gönül'ünün saçlarını okşayıp oğlunu izliyordu.
Gönül oğlunu koklayıp koklayıp şükrediyor.

- Şükürler olsun Azat oğlumuzu sapasağlam kucağımıza aldık.

- Çok şükür...

- Şu tatlılığı bakar mısın ?!

- Evet...

- Aynı ben !

- Baba ya !

- Doğru aslında Azat. Tıpkı babana benziyor.

- Boyuda bana benziyor canım...

- Göz renklerinide annesinden almış. Birazda Miran amcasındanda almış diyelim.

Herkes bir ağızdan konuşuyordu.
En son Yaren'de konuştu.

- Hayırlı olsun benim tatlı yengeme...

- Sağol benimde canım yengeme. Sanada hayırlı olsun. Tabi senin Doğumun yüzünden ben mahrum kaldım ama olsun aynı odaya düştük. Ere senin bebekler nerede ?

- Harun ve Aslan kaçırdılar yavrularımı. İlla sevecekler. Sizinkinede birazdan Miran yapışır. Hatta yapışmış bile Fırat'la birlikte.

Miran , Reyyan , Dilek , Fırat , Azat elden elde Poyraz'ı yavaşça öpüp koklayıp seviyorlardı. En son altınlarıyla buna babaanneleri müdahale etti.

- Ehhhh ! Hepiniz bırakın be torunumu ! Nazar değecek şimdi ya !

- Kıskandın mı Handan'ım !

- Yok ne kıskanması Cihan ! El kadar tombiş bir torunumuz olmuş nazar değmesin diye dedim !

- Tabi bana benzeyince...

- Cihan ya Allah aşkına şu an fırsatçılık zamanı değil ! Hey kime diyorum ! Miran yengecim alayım torunumu !

- Yenge beş dakika daha lütfen !

- Eh oğlum çok sevdiniz ama ! Verin uyutayım çocuğu !

- Uyutmayacak Miran kandırıyor seni verme Poyraz'ı.

- Cihan !

- Tamam amca.

- Miran ! Amca yeğen iş birlik yapıyorsunuz yapmayın şunu ! Torunumu verin aaaa !

- Oyş amca şeni yeşin tamam mı Poyraz ağa ! Şimdi seni babaannene vereceğim. Kızıyor bize. Uyu dinlen şonra amca şeni yine şevecek şöj. Al babaannesi.

- Hıh şükür. Gel bakalım aslanım benim ! Oyyyy! Babaanne seni ısırıp ısırır yer oyyy maşallah !

- Dedesinin kopyası kurban olurum sana. Şu babaannene söyle bir turda dedeyi öpsün.

- Cihan ! Sus ayıp baban burada !

- Ne ?! Yalan mı ?! Hâlâ genciz yakışıklıyız hakkımız değil mi Handan ?

- Cihan uçuyorsun... Sus olmaz artık...Şimdi izninle torunumu seveceğim.

- Ah ah ! Hem bana benzetiyorsun hem çocuğu öpüyorsun ! İş Cihan'a gelince nırç! Öyle olsun Handan hanım ! Konağa dönünce hesaplaşacağız seninle.

Berdel : Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin