Gönül'ün Dilinden
Azat'ta duyduklarımla birlikte büyük bir şaşkınlık , ardından büyük bir sevinç yaşadım...
Mutluluktan boynuna atladım. Sonra elimi karnıma atıp okşadım. Azat'ta karnımdaki elime elini koydu.- Üstelik üçüz...
- Ne ?!
- Evet...
- N nasıl üçüz ya ?! Şimdi benim karnımda üç tane bebek mi var ?!
- Evet...
- İ inanamıyorum ya! Üç bebek...
Manzaraya baktım şimdi bir müddet. Sonra Azat'la karşı karşıya geldim...
Bu mutlu haberin sevincini bende kutlamak istiyordu. Bu yüzden gözleri dudaklarımı buldu. Beni belimden kavrayıp kendine çekti..+18 içerik bulunmaktadır.
Bedenim bedenine yapıştığında kalp ritimlerim bozuldu. Sonra Azat'ın dudakları dudaklarımı esir aldı. İşgal etmeye başladı. Ona uyum sağlamak için ellerimi boynuna doladım.
Dudakları o kadar sertçe emiyordu ki dudaklarımı ona yetişemiyordum . Belimdeki eli sırtımı okşamaya başladığında öpüşmemiz daha bir hazlanmaya başladı.
O kadar tutkuluyduk ki...
Nefesimi Azat'ın ağzında alıp veriyordum.O sert öpücüğünü sonlandırmazken ben iyice terlemeye başladım. Benimde bırakmaya niyetim yoktu. Bu yüzden bıraktım kendimi Azat'a. Dudaklarımı onun dudaklarına iyice bastırdım. Dişlerimi geçirdiğimde Azat acıyla sızlanıp dudaklarını dudaklarımdan çıkıp boynuma geçti. Boynumda sıcak dudaklarını gezdirdi. Boynumu iz bırakacak şekilde etrafını öperken bende Azat'a sarılmış tatlı öpüşüyle inliyordum.
- Iımm...
Şimdi elleri yavaşça kalçama indiğinde , bacaklarımı bacaklarının arasına sokup beni kulenin duvarına sertçe yasladı. Kalçamda hafifçe gezdirdiğim eli dönüp dolaşıp karnımı bulduğunda durdu. Karnımı okşadı. Sonra elleri yavaşça yukarı gittiğinde göğüslerimi buldu. Ben ter içinde hızlı hızlı nefes alıp verirken sadece gülümseyerek Azat'ı izliyordum.
Yavaşça ellerini göğüslerimde gezdirdikten sonra elleri boynumu buldu. Boğazımı sıkar gibi okşayıp geri çektiğinde elini dudağıma getirdi. Parmağını dudağımda gezdirdi. Sonra hızlı bir hamleyle boynuma gömüldü. Boynumda dudaklarını hızlıca sertçe gezdirdi. Bedenim Azat'ın bedeninin esareti altında tutkunun verdiği mutlulukla sessizce bağırıyordum.
Sonra daha fazlasına otelde devam edebileceğimizi söylediğinde Azat'a gülümseyerek baktım.*
Otel
Yaren'den
Jakuzi keyfimiz son bulduktan sonra çıplak bir şekilde odaya geçtim. Harun'da giyinmeden geldi. Tabi üstümü kuruladım. Harun'dan uyandığım için beni böyle görmesini istemiyordum. Bu yüzden üzerime hızla çarşaf çekmeye çalıştım. Ama Harun benim kolumu sertçe tutup beni kendine çekti. Çıplak bedenlerimiz birbiriyle buluştu. Ben Harun'a utana utana bakarken birden beni sertçe yatağa attı. Ve hızla üzerime çıktı. Tek kelime dahi etmeme izin vermeden dudaklarıma yapıştı.Harun dudaklarımı sertçe öpmeye başlamışken birde elini çıplak tenimde gezdirmeye başladı. Bende öpüşüne adapte oldum. Elleri her yerimi keşfederken ben ise sessiz sessiz çığlıklar attım. Ama gülüyordum çünkü o da gülüyordu.
Deli adam...Dudaklarımı öpmeyi bırakıp bu sefer boynuma geçti. Bende güzelce beni keşfetmesine izin verdim. Deli gibi öpüyordu. Ve bende deli gibi tutkuyla çığlığımı içime atıyordum. O beni öptükçe daha çok tutuluyordum.
Harun tam dudaklarını boynumdan çekip göğüslerime geçeceği anda kapı açılma sesiyle durdu. Gelenler abim ve Gönül'dü. Onların gelmesiyle bu insana zevk veren tutkulu şey midir nedir ondan kurtulmuş oldum. Güzel bir şeydi bu ama bağlanınca kurtuluş zor. Ve ben böyle şeylere alışık değilim , alışık olmakta istemiyorum. Harun'u üzerimden itip dolaba geçtim. Giyindim bir şeyler. Harun'da giyindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel : Zoraki Evlilik
AcakAynı adamı seven iki kadının hikayesi... İki farklı aşiretin tek kız torunları onlar. Ve o ikiside aynı adama aşık. Ve o da Miran ! Ama Miran ikisindende nefret ermektedir. Bu nefret iki genç kadın için bir savaşa dönüşür. Birbirlerini tanımayan ik...