Gönül'ün Dilinden
Azat ile sözlendikten sonra odama geçeceğim anda beklenmedik bir manzara ile karşılaştım.
Yaren ve Harun abim öpüşüyordu !
Bunlar ne ara birbirlerine tutuldular hiç anlamadım ve o manzarayla benim midem bulandı. Tabi mecazen.
Şadoğullarının gideceğini bildiğim için bende Yaren'e sinyal verdim. Sonra onlara gülüp bir işaret yaptım odama kaçtım. Sonra neler oldu Allah bilir.Yaren'in Dilinden
Şu an dışarıdaydım. Derin nefes alıp veriyordum. Harun'un beni öpmesiyle bizimkilerin geleceğini öğrenmemle birlikte refleks olarak Harun'a tokat atmak Ve kasık bölgesine vurmak zorunda kaldım. Mecburen özürdilemeliydim. Ama o da dilemeliydi. Ne cüretle beni öptüyse.
Ben bizimkileri beklerken desenler annemler geldiler. Sonra ben bir şey çaktırmadan bindim arabaya. Eve gider gitmez uyumalıydım. Çünkü bizimkiler birde yukarıda düğün için konuşmuşlardı. Malum 5 gün sonra düğünlerimiz olacaktı.
Bunun için yarında ilk olarak beni alışverişe götüreceklerdi. Yarından sonraki günde Gönül alışverişe götürülecekti.*
Şadoğlu Konağı...
Sonunda konağa geldiğimizde ben odama çekildim. Üzerimi değiştirdim. Ve tabi o sırada Harun aradı beni. Ben la havle çekip açtım telefonu.Telefon Görüşmesi
- Ne istiyorsun sen benden acaba ?- Hesaplaşmak !
- Neyin hesaplaşması ?
- Kasığıma vurdun ya ! Tokat attın !
- Yaa... Hatırlatayım istersen neden yaptığımı ?
- .....
- Sende beni öptün ! Üstelik birbirimizi sevmiyoruz biz ! Her şey oyun !
- Kendin dedin ! Her şey oyun ! Bende oyunumu oynadım işte ! Sözlümü öptüm ne var bunda ?
- Oyun kurallarını ihlal ediyorsun !
- Etmiyorum ! Aksine daha iyisini yapıyorum ! Sana şimdiden güzel bir kocalık yapmaya başlıyorum işte !
- Hahha çok komik !
- Komiğimdir tabi ! İnsanların sinirini zıplatmayı güldürmeyi severim ! Hele senin gibi Yaman bir kız olunca... Daha bayılıyorum bu işe !
- Yav kes ya ! Uzatma ! Kapatıyorum ! Yoksa senin sabaha kadar dırdırını çekemem.
- Çekeceksin ama ! 5 gün sonra benim evimde benim odamda benim yatağımda 7/24 dırdırımı çekeceksin !
- Seninle aynı yatakta yarmayacağım ! Aklından geçirme bile !
- Geçirdim bile !
- Pisliksin !
- Senin kadar değil !
- Yaaa !
- Nee ?
- Seni... Seni...
- E beni beni... Harunu'nu ? Eeee?
- .......
Gitgide sinirlenmeye başladım. Bu adam niye benim ayarlarımla oynuyor ?
- Öyle suspus kalırsın işte... Hihihihi! Tekrar hatırlatayım bari... Seninle bir ömür boyu aynı yatakta yatacağız. Hihihihi !
- Yatmayacağız ! Çünkü oyun evlilik yapacağız demiştik ! Ben senden boşanacağını söylemiştim ! Miran'la evleneceğim !
- İyi. O zaman Reyyan Miran 'ı senden önce kapmadan onu kapsan iyi edersin !
Ve telefonu iyi geceler bile demeden suratıma kapattı. Ben nete uğradığımı şaştım. Beni uyarmak için mi aradı yani ?
Tüm sinirlerim buna bozulmuşken birde odama babamın öfkeyle dalmasıyla neye uğradığımı bir kez daha şaştım. Babam bana tam saldıracağı sırada annem önüne geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel : Zoraki Evlilik
RandomAynı adamı seven iki kadının hikayesi... İki farklı aşiretin tek kız torunları onlar. Ve o ikiside aynı adama aşık. Ve o da Miran ! Ama Miran ikisindende nefret ermektedir. Bu nefret iki genç kadın için bir savaşa dönüşür. Birbirlerini tanımayan ik...