Aşıklar Günü

731 54 182
                                    

Yaren'in Dilinden
Uçak sallantısı beş dakika sonra son bulduğunda ben Harun'a gömülmüş korkuyla sarılmıştım ona. Gönül'de bayılmış abimin kollarının arasındaydı.
Sallantı durduktan sonra Harun'u bıraktım. Harun telaşla bana baktı. Yüzümü avuçlarının arasına alıp okşadı.
Sonra alnımdan öptü.

- İyisin sen değil mi ?

- Hhım...

- Yaren ?

- Sadece midem bulandı. Başım dönüyor...

- Gel seni tuvalete götüreyim elini yüzünü yıka rahatlarsın.

- Aynen...

Harun koluma girip oturduğumuz yerden kalktık. Ama o anda abimi yerde , kucağında Gönül'ü uyandırmaya çalıştığını gördük. Gönül'ü baygın görünce bizde korktuk ve yanlarına geçtik.

- Gönül ! Azat ne oldu ?!

- Bilmiyorum ! Birden bayıldı ! Korkuyorum başım dönüyor dedi ! Bayıldı !

- Kolonya yok mu ?!

- Büyük ihtimal sallantıdan oldu ! Biraz daha bekleyelim ! Uyanır belki ! Umarım kötü bir şey yoktur ! Korkuyorum !

- Bende Yaren'i tuvalete kadar götüreceğim. Onunda başı döndü. Midesi bulanıyor...

- Anladım. İyisin şimdi değil Yaren ?

- Eh işte abi. Biraz halsizlik bulantı var..

- Tamam sen git elini yüzünü yıka açılırsın. Bende Gönül'ü yatağa alayım.

Ben Harun'la birlikte tuvalete gittik. Abimde Gönül'ü kucaklayıp yatağa yatırdı.

*
Şadoğlu Konağı
Yazardan
AzGön ve YarHar'ın balayı için Fransa'ya yola çıkmalarından bir saat sonra tüm aile uyanıp kahvaltı yaptı. Kahvaltıdan sonra Nasuh ağa ve Cihan ağa , Miran şirkete geçtiler. Dilşah'ta yine bir şeyler peşinde olduğu için gizlice odasına geçti. Yine telefon aldı. Aradı birisini. Bu kişi tanıdık bir kişiydi.

Telefon Görüşmesi

- Alo !

- Merhaba Dilşah hanım!

- Merhaba ! Beni aradığına göre güzel haberlerin var galiba !

- Kesinlikle !

- Ee şöyle bakalım neymiş güzel haber ?

- Dediğiniz gibi onların peşine takıldım. Özel jetle Fransa'ya gidiyorlar. Şimdi bende Fransa'ya gitmek için uçaktayım. Birazdan uçucağım.

- Hmm iyi...

- Peki oraya gidince ne yapacağım ?

- Hedef Gönül Şadoğlu canım. Gönül Şadoğlu ! Sana verdiğim ilaçları o kıza vermen gerek.

- Anladım. Umarım bulurum onları.

- Sana güveniyorum bulursun onları ! Ama sakın dediklerimi unutma ! Onları bulacaksın ve ne yapıp edip hangi otelde kalacaklarsa , sadece Gönül'e özel yemeklerinde o ilacı koyacaksın ! Sen zeki bir adamsın yaparsın bunu.

- Tamam. Bir şey daha. Ben bu ilacın içeriğine baktım. Oldukça tehlikeli bir ilaç bu. Bu ilaçların satışı bile yasak. Öldürücü ve felç bırakacak etkileri var. Bu ilacı alanın yaşama ihtimali...

- Gerisi seni hiç ilgilendirmez !

- Siz bilirsiniz. Ama söyleyeyim bu ilaç oldukça tehlikeli ve satışı yasak. İlacı yutan kişi ya komaya girip felç kalır ya da ölür ! Kurtulma şansı yok !

Berdel : Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin