Azat'ın Dilinden
Elimdeki silahla havaya ateş etmiştim. Karşımdaki genç adamda alaylı bir şekilde baktı. Harun ise olayın ne olduğunu çözmeye çalışıyordu.- Azat ! Azat ne oluyor ?
- Ne oluyor sana birazdan anlatacağım ! Önce şu kerizi göndereyim öyle !
- Peki...
- Benim sizden korkum yok Azat bey. Ama yinede karakolluk olmayın diye bir şey yapmayacağım. Malum bir mesleğim var. Vaktimi bir saniye bile harcamak için boşluğa düşemem ! İyi günler !
Yiğit hastaneye geçti. Bende silahımı belime koyup elimi saçlarıma attım. Sonra banka oturdum. Ardından yanıma Harun geldi oturdu.
- Kayınço ne oluyor her şey yolunda mı ?
- Değil ! Değil ! Değil ! Bu herif bozuntusu nereden çıkageldiyse ?!
- Eee ?!
- Gönül'le biz kavga ettik. Aramızda biraz yanlış şeyler yaşadık. Sonra Gönül beni suçladı. Şadoğlu'na geçecektik. Arabada kavgaya tutuştuk. Gönül'de naz edip arabadan indi kaçtı. Benden kaçtı ! Sonra ben izini kaybettim. Onu aramaya çıktığımda meydanda Han'la karşılaştım. Bir kaza olmuş. Aha bu herif var ya işte ! Gönül'e çarpmış !
- Ne ?! Nasıl ya ?! Gönül nasıl ?! İyi mi ?! Kötü bir şeyi yok değil mi Azat ?!
- Olsa bana trip atıp gitmezdi. Şu an içerde ama nerede bilmiyorum. Tek bildiğim şey şu an bana tripli.
- Ooovv... Kadın milleti... Galiba kıskandın sen...
- Ne ? Ne alaka ya ?! Ama yani kıskançlık demeyelimde... Karımın namusunu korumak diyeyim... Herif çarpmakla yetmedi beline sarılıp buraya getirmiş onu... Tövbe...
- Hahahaha ! Besbelli kıskanmışsın işte kayınço. Benim Yaren'de içerde kıskançlıktan kendini yedi.
- Bir dakika siz neden buradasınız ? Hayırdır ?
- Şey... Yaren ufak bir kaza geçirdi. O yüzden buradaydık. Birazdan çıkacağız.
- Ha tamam... İyi değil mi Yaren ?
- Evet turp gibi maşallah. Turp gibi olmasa doktorunu kıskanmaz hihihi...
- Neyse bende bir Gönül'e bakayım. Bana sinirli. Ona bir kendimi affettireyim.
- Tamam. Bende geleyim kardeşime bakayım bari.
- He gel... Aslan ? O ne yapıyor ?
- O salakta burada... Yaren'le beni odada bastı.
- Ne ? Salak mı ? Oda basma mı ?
Ne yapıyordunuz lan siz ?- Şey yok bir şey... Sadece konuşuyorduk Azatcım... Kötü bir niyetimiz yoktu.
- Anladım... Ne bileyim oda basma diyince aklıma kötü kötü şeyler geldi. Aslan dedim en son ? Ama sen salak dedin. Sizin aranız mı bozuk ?
- Yok. Sadece şakasına salak diyorum kayınço. Birde yalnız ya o yüzden :) dalga geçiyorum.
- Zavallı Aslan...
- İyiki bir git dedim ama. Şu an acaba hangi delikte avının peşinde ?
Harun'la konuşarak içeri girdik.
*
Şadoğlu konağı
Cihan Şadoğlu avluda deli gibi dolaşıyordu. Onuda Handan sakinleştirmeye çalışıyordu.- Yav anlamıyorum bu kadar geç oldu. Gelmeyecekler. Niye geleceğiz diyorlar anlamış değilim ! Bunlar bir halt karıştırıyor ama ne ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel : Zoraki Evlilik
RandomAynı adamı seven iki kadının hikayesi... İki farklı aşiretin tek kız torunları onlar. Ve o ikiside aynı adama aşık. Ve o da Miran ! Ama Miran ikisindende nefret ermektedir. Bu nefret iki genç kadın için bir savaşa dönüşür. Birbirlerini tanımayan ik...