Masallar Mutlu Sonla Biter

688 44 260
                                    

1 hafta sonra
Yazardan
Gönül ve Yaren başlarına gelen olaydan sonra Harun ve Azat'tan ayrıldılar. Harun ve Azat şimdi aynı odada , Yaren'le de Gönül aynı odada kalıyordu. Haksız tripler değildi bunlar. En son telefonlarını Fransa hattına geçirdiler. Yeni oldu bu.

- Sonunda Gönül. Artık annelerimizi arayıp konuşabiliriz...

- ........

- Onların sesini duyup hasret giderebiliriz. Hem orada her şey yolunda mı öğreniriz ?

- ..........

- Ne dersin ? Arayıp konuşalım !

- ..........

- Gönül ? Kuzum cevap versene. İki gündür ölü gibisin...

- .........

- Annenlede mi konuşmayacaksın !

- ........

Onun bu acılı hali Yaren'i de üzüyordu. Malum Gönül iki bebeğini kaybetmişti. Yaşayan son diğer  bebeğide ölüm riski  taşıyordu. Yaren'de kontrole gitmişti. O da sürpriz bir haberle karşılaştı. Tek bir bebeği değil ikizleri olacağını öğrendi.

*
Mardin / Midyat
Geçen hafta Azize Aslanbey'in Dilşah'la foyasının  çıkmasıyla Şadoğulları büyük bir darbe yemişti. Miran ve Fırat ölümden dönmüştü. Reyyan bebeğini kaybetmişti. Onunda üstüne bir daha çocuk sahibi olamayacağını öğrenmişti. Reyyan bir haftadır odadan çıkmıyor , bir şey yemiyordu. Miran onu teselli etsede işe yaramıyordu.

Reyyan'ın en büyük hayaliydi kendisi gibi güçlü , töreye karşı duracak bir kız yetiştirmek...
Ama olmadı. Dilşah'ın yaptığı tuzak yüzünden o hayali tamamen suya düşmüştü.
Öte yandan Fransa'daki arkadaşı Akın'dan da olumsuz haberler alınca daha çok mahvolmuştu. Gönül'ün başına gelenler onunda canını yakmıştı. Bu durumu Azize Aslanbey'e bildirdiğinde çok öfkelenmişti. Azize 'de Dilşah'a bunun hıncını çıkarmak için hesap sormaya gitti. Dilşah'ta Miran tarafından reddedilince mahvoldu otele yerleşti. Kendini affettirmek için orada kalmak istedi. Ama mümkün değil artık. Sonuçta sevdiği kadını yaralayıp , bebeklerini öldürdü. Üstelik birde Reyyan'ın rahmini parçaladı...
Onun yüzünden bir bebekleri olmayacaktı artık.

*
Dilşah Azize'nin kendisinin Gönül'e yaptıklarını öğrendiğini öğrenince apar topar hazırlanıp Midyat'tan kaçtı. Aslan , Sultan ve İlayda Gönül'ün başına gelenlerden habersizdi tabi...
Onlarda bu saçmalıkların unutulması için düğün tarihi aldılar.

Aslan ve İlayda bir hafta sonra evlenecekler son karar bu !

*
Reyyan'dan
Kimse benim canımın nasıl yandığını bilemezdi. Hem bebeğimi , Hemde anneliğimi kaybettim. Bir haftadır kendimi odaya kitlemiştim. Sessiz sessiz ağladım , ağlıyordum. Miran beni ne kadar çok teselli etsede yüreğimdeki sızıyı dindirmiyordu.
Üstelik Gönül'de benim halimdedir hiç şüphesiz.

Arada sırada annemin yemek getirip , bana sarılmasıyla güçlü durmaya çalışıyordum.
Ona sarıldığımda kendimi çok kaybediyordum.

*
Fransa / Paris
Akın , o oteldeydi yine ve şimdi otel sekreterinden Harun ve Azat'ın oda numarasını aldı. Teşekkür edip odaya doğru yol aldı. Odaya vardığında güzelce kapıyı tıkladı. Gelenin temizlik personeli olduğunu düşünen Harun açtı.

- Buyrun !

- Merhabalar !

- Merhaba.

- Ben Akın Kahraman ! Gazeteciyim ! Reyyan Şadoğlu'nun meslek arkadaşıyım ! Kendisi beni buraya Harun bey ve Azat beye ulaşmam için gönderdi.

Berdel : Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin