Başvuru

2K 82 10
                                    

MULTİDE EYLÜL
Ezgi beni zorlukla taşıyıp eve getirdi. Yani kendisi zorlukla taşıdığını iddia ediyor. Kesinlikle katılmıyorum. Her neyse, beni görünce uzaylı görmüş gibi baktı. Yüzümdeki dondurmadan mı yoksa Ezgi'nin beni bu halde taşımasından mı bilmiyorum. Ezgi ona her şeyi anlattıktan sonra rahatlamış gibiydi. Rahatlamak mı , daha kötü olması gerekmez miydi !?

"Anne tehlikenin farkında mısın sen ? Benimle dalga mı geçiyorsun ? " dedim. Annem ise sakinleşmemi söyleyerek yarın doktora gideriz dedi ?!
Ya annem mi anlamıyor yoksa ben mi anlatamıyorum , tehlikenin farkında mısınız !?
Kaykay diyorum yarışma diyorum eğer ayağımda bi şey varsa kaykay iptal ya !!

Boşuna mı hayaller kurmuştum!

Kaykayı ilk 6 yaşındayken televizyondan görmüşüm. Bu benim ilgimi çekmiş. Normalde kızlar küçükken bebek falan oynar ama ben kaykay oynarmışım ( nasıl oynadıysam ), koleksiyon yaparmışım ve onları hala saklıyorum. Eski komşumuzun da benimle yaşıt kızı vardı. O kızla beraber oynardık çok vakit geçirdik. Adını da çok iyi hatırlamıyorum. Hafızam kesinlikle mükemmel değildir. Bunun için de yetersiz sanırım. Bu kızla kaykay merakına başlamışız. Annesini çok seviyordum. Bana portakallı kek yapardı. Ama sonra Ezgiler gelmiş siteye ve ben Ezgi'yle çok çok iyi arkadaş olmaya başladım, bu nedenle ikimizin de kaykay sevdası var.
Demir ve Miray da siteye sonradan taşındılar, onlarla da kaykay yoluyla tanıştık. İkisi kardeş gibiler. Bazen onları kıskanıyorum.

Sabah doktora gittiğimizde doktor ayağımın kırılmış olduğunu söyledi dersem yalan olur. Sadece biraz incinmiş, birkaç güne geçermiş. Ama öyle hissetmemiştim. Yanlış anlamayın tabi ki rahatladım. İnanılmaz sevinçle okula gittim, tabi biraz geç gelmiştim. Sınıfa değnekle girince herkes garip garip baktılar. Ne gerek vardı bu kadar abartmaya. İyi  ki derste gelmişim. Kafama toplanılmasından hiç hoşlanmayan biriyimdir.
Hoca sormadan yerime oturturdu. Bazı hocalar böyle ne yaparsın. Hemen Ezgi'ye söyledim. O da çok sevindi.
Böylece okul çıkışı gidip başvurumuzu yaptırmaya gittik.
Kadın baştan sona süzdü. Böyle zamanlarda içimden saydırmamak için kendimi zor tutuyorum. Sonra kendimi tutamayıp ( çünkü bizi süzmesi bir buçuk dakika falan sürmüştü )
"Hayırdır teyze ne baktın " dedim. Kadın ' Ne teyzesi be deli mi ne ! ' bakışı attıktan sonra " Pardon dalmışım." demekle yetindi ama içinden saydırdığı belliydi.
Değnek falan demeye kalkmayın değneğimi kenara bırakmıştım.
Başvurumuzu yaptık.

KaykayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin