Zawgyi
ဗဟိုစာၾကည့္တိုက္ထဲမွာ သူတို႔ေလးေယာက္ဟာ ေအးေဆးစာလုပ္ေနၾကရင္း...ေအး သူနဲ႔ထန္းေဟာ္႐ွကေတာ့ ေတြ႔ရာစာအုပ္ ေကာက္ကိုင္လိုက္တာဆုိရင္ ပိုမွန္မည္ေပါ့၊ထိုေနာက္ ကုဖုန္းေမာ့ဟာ ေလာ့႐ွန္ဟြာဘက္လွည့္လာကာ အသံတိုးတိုးျဖင့္
"အဲ့တာ Emperor Hirohito သမိုင္းစာအုပ္မလား...Henry ေရးထားတာေလ တကယ္ကို ေကာင္းမြန္တဲ့စာအုပ္ပဲ "လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ ေလာ့႐ွန္ဟြာဟာ သူ႔လက္ထဲက စာအုပ္ကိုသတိထားမိသြားေတာ့သည္၊သူအေနနဲ႔စာအုပ္ကိုယူကာ... စာမ်က္ႏွာတစ္ခုၿပီးတစ္ခုလွန္ေနေပမယ့္ ဘာစာဖတ္ေနလဲမသိေပ၊ေခါင္းထဲမွာ အျခားအေၾကာင္းအရာေတြးေတာေနျခင္းျဖစ္သည္၊ဒါေၾကာင့္ ကုဖုန္းေမာ့ေျပာသည္ကို သိပ္မၾကားလိုက္ေပ၊ဒါေပမယ့္ ထန္းေဟာ္႐ွဟာ ႐ွင္း႐ွင္းလင္းလင္းၾကားလိုက္ၿပီး...
"ဘာေတြ အထင္ႀကီးစရာေကာင္းေနလို႔လဲ အဲဧကရာဇ္က ေလာဘႀကီးတဲ့ဧကရာဇ္တပါးပဲေလ၊ သူက နယ္ေျမအနည္းငယ္သိမ္းယူရရံုနဲ႔ မေသးသိမ္ႏိုင္ပဲ ကိုရီးယား၊တ႐ုတ္နဲ႔႐ု႐ွားနယ္နိမိတ္ေတြထိပါ သိမ္းပိုက္က်ဴးေက်ာ္ခဲ့တာေလ... အဲ့မွာလူေတြ ဘယ္ေလာက္ေသဆံုးခဲ့လဲသိရဲ႕လား?" လို႔ ဝင္ေျပာေတာ့ ကုဖုန္းေမာ့က ေခါင္းခါစြာျဖင့္
"ဒါသူ႔မွာ အရည္အခ်င္း႐ွိလို႔ေလ ဧကရာဇ္ဟီ႐ိုဟီတိုက အသက္(၂၀)အရြယ္နဲ႔ သူ႔ဖခင္ရဲ႕ က်န္းမာေရးေၾကာင့္ တိုင္းျပည္ကို ဝင္ေရာက္စီမံအုပ္ခ်ဳပ္ခဲ့ၿပီး ျပည္သူေတြရဲ႕ ေလးစားမႈကို ရယူခဲ့ရတဲ့ လက္ေတြ႔စီမံအုပ္ခ်ဳပ္ေရး ဧကရာဇ္တစ္ပါးျဖစ္လာတာေလ ဒါအျပင္ သူဧကရာဇ္ျဖစ္ၿပီးေနာက္မွာ ဂ်ပန္အင္ပါယာ႐ိႈဝါေခတ္အေၾကာင္းကို ကမာၻကစတင္သိလာတာပဲမဟုတ္ဘူးလား? အဲ့ခ်ိန္တုန္းက သူ႔အသက္က ဘယ္ေလာက္႐ွိေသးလို႔လဲ? ၂၅ႏွစ္ေလာက္ပဲ႐ွိေသးတာေလ... ဧကရာဇ္ဟီ႐ိုဟီတိုလို လူမ်ိဳးက ဘယ္မွာေမြးဖြားခဲ့ေမြးဖြားခဲ့ နဂါးတစ္ေကာင္လို ေကာင္းကင္ကိုပ်ံတက္မဲ့ပါရမီ႐ွင္မ်ိဳးေလ... သူက ငါတို႔တိုင္းျပည္ကို ဖိႏွိပ္ခဲ့ေပမယ့္ ငါတို႔ကေကာ မလုပ္ခဲ့ဘူးလား? စစ္ပြဲဆုိတာ အင္အားနည္းတဲ့သူက ဖိႏွိပ္ခံရမယ္ ၊ဒါေပမယ့္ စစ္ပြဲထဲမွာ ေရႊငါးကေန နဂါးအျဖင့္ေျပာင္းလဲသြားတဲ့ သူရဲေကာင္းေတြကေတာ့ ကမာၻအႏွံ႔မွာ႐ွိေနတုန္းပဲ...ဟုတ္တယ္မလား? ငါတို႔အေနနဲ ေလးစားသင့္ရင္ ေလးစားရမွာပဲေလ" လို႔ ကုဖုန္းေမာ့ဟာ ထန္းေဟာ္႐ွကို ေလးနက္စြာ႐ွင္းျပေနေတာ့သည္၊ေဘး႐ွိႏွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္ျဖစ္သည့္႐ွအန္းထ်န္းကေတာ့ ထန္းေဟာ္႐ွရဲ႕႐ွက္ရြံမႈေၾကာင့္ နီရဲေနသည့္ မ်က္ႏွာရဲရဲေလးကို ၾကည့္ကာ...
YOU ARE READING
Daddyရဲ့ ကလေးလေး ဖြစ်ခွင့်ပေးပါလား( Completed)
RomanceZawgyi/Unicode Started date: 25.oct.2020 End date: 26.dec.2023 ေလာ့က်န္းေပ့ x ေလာ့႐ွန္ဟြာ