15: OYUNBAZ

15.6K 1.7K 1.2K
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Acın ne kadar uzun sürerse beni o kadar çok hatırlayacaksın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Acın ne kadar uzun sürerse beni o kadar çok hatırlayacaksın." -Wulf Dorn, Oyunbaz (Bu yazarın kitaplarını çok seviyorum)

Oy ve yorum? Evet istiyorum~

Hayatta birçok kez absürt veya rezil bir durumun içine düşerdi insan fakât tam şu saniye olanlar için kendime en içten küfürlerimi etmeye başlamıştım. Merakım yüzünden takip ettiğim kişiyi tuvalette bir başkasıyla iş üstünde yaklamıştım ve şimdi o gözler tamamen benim üzerimdeydi.

İçime yerleşen panik çoktan elimi ayağımı dolamıştı, bakışlarım onların dışında her yerde geziyordu. Tek düşündüğüm bu öfkeli bakışların hedefinden nasıl kaçacağımdı. Gerçeği biliyordum, bu bacak beni hiçbir yere kolayca taşıyamazdı. Pekâlâ dedim kendi kendime, ben defalarca kez paçayı yırtmış bir insandım. Bu durumdan da kurtulurdum elbet, yapabilirdim değil mi?

İçeriye doğru zoraki bir adım attım ve dediği gibi arkamdaki kapıyı kapattım. Ellerim arkamdaki kapıyla birleşmiş vaziyetteydi, gerginliğimi belli etmemek için kendimce bir yerlerden güç alıyordum işte. Meriç'in kızarmış yüzü yavaş yavaş eski hâline dönerken, beni umursamadan ikisi de pantolonlarını çekerek üzerlerini düzelttiler fakât hızla inip kalkan göğüsleri zaten onların adrenalin dolu vücudlarını belli ediyordu. Etkisinden kolay çıkılacak bir durum değildi, onları böyle yakalamam gerçekten utanç vericiydi...

Barbaros arkasındaki duvara yaslanarak kollarını göğsünde birleştirdi, şişmiş kaslı vücudu dimdik karşımda duruyordu şimdi. Kaşlarını çatarak dudaklarını araladı, "Sen kurtlu musun lan? Yerinde dur bir günde!" Sesindeki azarlayıcı ton yutkunmama neden oldu. Sadece Meriç ile konuşmak istemiştim oysa ki...peki tamam, aslında elime bir kozun geçmesini de istemiş olabilirdim ama konumuz bu değildi. "Ne alâka? Tuvaletim gelmişti sadece. Siz boş bir oda bulamadınız mı?" Asil oğlum, şu diline ne zaman hâkim olacaktın sen? Barbaros gibi birini kışkırtmak hiç iyi olmazdı.

"Korhan'ı uyarmam lazım, seni bir yere zincirlesin." Meriç konuşarak bana doğru adım atmaya başladığında sanki mümkünmüş gibi kapıya daha çok yasladım sırtımı, neredeyse bütünleşecektim. "Tuvalete geldim alt tarafı ya, hem kimseye bir şey söyleyecek değilim!" Kendimi savunmak istediğim için sesim biraz yüksek çıkmıştı. Barbaros arkadan "Bağırma çocuk!" Diye beni uyardığında istemsizce dudaklarımı birbirine bastırdım. Hayır yani onlar burada inlerken ses olmuyordu da ben konuşunca mı ses oluyordu?

1049 | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin