|15|

150 4 0
                                    

volala jsem mamce asi pětkrát a nezvedla mi to ani jednou.

,,Nic..jedině mě napadá zkusit tátu" řeknu trošku znechuceně.

,,Zkus to no, uvidíme" řekl Martin.

(t.a táta Adi)

t.a: ,,No"
A: ,,Čau tati, hele nevěděl by jsi kde je mamka?"
t.a: ,,No..věděl"
A: ,,kde"
t.a: ,,Je tady u mě"
A: ,,Jak, kde u tebe"
t.a: ,,Neptej se tak blbě nebo to ta tvoje milovaná maminka nepřežije"
A: vydechla jsem ,,co chceš?"
t.a: ,,sežeň někde velký množství kokainu, pak se budeme bavit normálně"
A: ,,cože?!"
t.a: ,,a snaž se aby to bylo to zítřka nebo si to odnese i jeden z těch tvých frajeru, nazdar"
A: ,,Al.."

,,Zavěsil" podívala jsem se se slzami v očích na Martina.

,,A co říkal, krom toho že někde tvoji mamku" zeptal se.

,,Říkal že chce velké množství kokainu a jestli to nebude mít do zítřka, tak že si to jeden z vás odskáče" po slově 'kokain' jsem začala brečet, Martin si mě poté hned přitáhl k sobě.

,, ani Tonymu se nic nestane, to mi věř"

o pár týdnů později
Je to už nějakou dobu od toho, co můj táta unesl mamku, mamka už je naštěstí zpátky a nic ji nebylo, jenom pár modřin a lehkých škrábancu. Na tátu Martin zavolal policii ikdyž jsem byla proti, ani jsme od té doby nebyli za Tonym v nemocnici, jak se teď asi má, povzdechla jsem si.
Byla jsem dole v kuchyni a pomáhala mamce, to stěhování jsem odložila, je tam sice už jedna skříň ale zbytek bude tenhle týden.
Martin seděl v kuchyni na židli, podívala jsem se na něho a on v jednu chvíli měl dost překvapený výraz.

,,Stalo se něco Martine? Něco s Tonym?" taky jsem se zděsila a měla strach.

,,Nene..jen taky kamarád požádal tvoji holku o ruku tak to zarazilo" usmál se a já si oddechla, přišlo mi že mi lže ale neřešila jsem to dál.
Po chvilce slyším někoho že odemika dveře, nic jsem nereagovala a dělala dál něco v kuchyni

,,Ahoj" řekl někdo když přišel za námi, já jsem se otočila a neřekla ani slovo a padla mu kolem krku, Tony si mě vysadil na sebe.
nějak takto jsme vypadali

(budeme dělat že je to v baráku focene a ne venku p

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(budeme dělat že je to v baráku focene a ne venku p.a)

,,Adi dávej pozor" řekla mamka, myslí to tak abych byla opatrná na Tonyho protože teď přece jenom teď se vrátil z nemocnice. Já jsem Tonymu brečela do ramene a on mě hladil po zadech.

𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat