|18|

131 4 0
                                    

Šla jsem teda Tonymu a sobě udělat snídani nevím jestli se tomu teď skoro už v pět ráno dá říkat snídaně ale budiš teda no.
Oběma jsem nám udělala míchaná vajíčka, nandala jsem každému na talíř vajíčka a následně je položila na stůl.

A: ,,Tony pojď se najíst"
T: ,,Vteřinku jenom, hned půjdu"

Zavolala jsem na Tonyho aby se šel najíst, řekl že za vteřinku, tak to jsem zvědavá. Za pár vteřinek opravdu přišel, sedl si ke stolu a pustil se do jídla.
Když jsem dojedli, chtěla jsem vzít naše talíře a dát je do myčky, jenže Tony byl rychlejší, vzal naše talíře a dál je on sám do myčky, poté ji zapnul a nechal ji být aby se nádobí umylo.

T: ,,Co teď?"
A: ,,Netuším ale zítra by jsme se mohli dozvědět, co to bude tak jestli tam půjdeš taky?"
T: ,,Určitě jo, ale chtěl bych aby nám to někdo udělal jako překvapko, víš jak to myslím snad"
A: ,,Jojo vím co máš na mysli"
T: ,,Tak by jsme mohli říct někomu na koho je zpoleh, třeba pajinec s tou jeho by to mohli zařídit"
A: ,,To jo, bylo by to super"
T: ,,Pajinec by tu měl být nějak za tři hoďky, rozhodl se ze bude rappovat takže jde ke mě nahrávat a rovnou se i domluvíme"
A: ,,Dobře"

Hned jak jsem to dopověděla tak jsme se přesunuli do obýváku, tam jsme pokračovali dál v povídání.
O nějaké tři hoďky později přijel Pajinec se svojí přítelkyni Péťou.

Kluci jsou ve studiu a ja s Péťou v obýváku, na to že ji je 16 tak si rozumíme a máme toho hodně společného.

(Péťa-Pe, Pajinec-Pa, Tony-T, Adél-A)

Pe: ,,A co to bude vůbec, přála bych vám holčičku strašně"
A: ,,Ježíš děkujeme Péťo"
T: ,,O tom jsme s vámi chtěli mluvit no"
Pa: ,,Jak jako"
A: ,,No, zítra bych se měla dozvědět co to bude ale my s Tonym si to nechce nechat říct, chceme to totiž jako překvapení"
Pe: ,,Jo to znám z tik toku, oni se koupí balonky s růžovou nebo modrou barvou, záleží co to bude a necháme je potom aby jste je praskli"
A: ,,Přesně tak a dali by jsme vám zítra obálku s tím co to určitě bude a vy by jste potom to jak zařídili jestli by vám to nevadilo"
Pe: ,,Nene to vůbec Adí, moc rádi že ano zlato?"
Pa: ,,Určitě jo"
T: ,,Díky moc"
Pa: ,,Není zač pro bratana vše"





𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat