Je den od toho, kdy je Tony z nemocnice doma, v den kdy se Tony vrátil jsme si jenom povídali o tom, co se za ten půl rok stalo.
Plánujeme už to stěhování, odložila jsem to nejmíň dvakrát, ale teď to už neodložím. Jak jsem říkala, stěhuju se do Prahy k Tonymu do bytu. Když jsem včera říkala Tonymu že budu bydlet u něho tak byl strašně šťastný.T: ,,Já pořád nemůžu uvěřit tomu že budeš bydlet semnou"
A: ,,No už to tak Tony bude"
M: ,,Aďo? můžeš na chvilku"
A: ,,Jo jasně"Šli jsme spolu kousek dál od Tonymu.
M: ,,Měl bych ti něco říct"
A: ,,No..tak povídej"
M: ,,Jde o Tonyho"
A: ,,No..."
M: ,,Doktoři zjistili že..."
A: ,,Že?"
M: ,,Že Tony bere...drogy"
A: ,,Cože?"
M: ,,Pššt ticho, Tony tebe má strašně rád a hrozně tě miluje, povídali jsme si o tobě a říkal že by tě už nezvládl opustit a nechce aby jsi se to dozvěděla a kdyby jsi ho opustila, že se prý totálně zničí nebo dokonce i..."
A: ,,Nene neříkej to prosím, vím co myslíš ale nechci na to myslet...ta představa? Neee..."Začala jsem brečet, a jelikož jsme stáli kousek od Tonyho takže mě viděl a šel hned ke mě.
T: ,,Aďí copak"
A: ,,Potřebuju s tebou na chvilku mluvit"
T: No..dobře"
A: ,,Pojď nahoru do pokoje, budeme u toho balit věci"Šli jsme po schodech do něho pokoje, Tony šel jako druhý takže za sebou zavřel.
T: ,,No tak...p-povídej"
Tony začal mluvit a v hlase šlo poznat že začíná být dost nervózní, že by věděl o čem chci mluvit?
A: ,,Hele, nevím jak přesně začít, takže to nebudu nějak extra okecávat"
T: ,,D-dobře"
A: ,,Nevím proč, nevím co se děje ale...ty..ty bereš drogy?"
T; ,,C-co? Ne"
A: ,,Tony..prosím nežli mi, řekni mi pravdu nebudu se zlobit, Martin mi to už stejně řekl takže..nemá cenu to dál tajit"
T: ,,Dobře no..beru ale nechtěl jsem to říkat, bal jsem se že mě nebude s pak mít ráda"
A: ,,Hele, chápu tě, nikdy jsem kluka nebo holku neodsuzovala a radši si s ním nebo ní o tom, proč a kvůli čemu
T: ,,Já se prostě bal že tě ztratím"
A: ,,Neboj se, ať si udělal co si udělal, budu tu pro tebe"
Tony se na ně jen pousmál a ja ho obejmula ze zadu okolo krku.
A: ,,A copak se děje?"
Tony mi říkal o svým problémech co se mu dějí, a že to má teď zkrze hudbu těžké a asi skončí.
A: ,,Ja tě chápu ale přece by se to dalo nějak vyřešit aby jsi neskočil ne?"
T: ,,Teď bych stejně nic moc nedokázal, takže nevím"
A: ,,A co kdyby sis dal delší pauzu?"
T: ,,To by šlo, aspoň si to udělám v hlavě trošku v pořádku a začnu vydávat nový bangery"
A: ,,No vidíš, teď pojď ať se můžeme co nejdřív přestěhovat"
Jinak ještě abych vás zvedla úplně do děje, Tony se teď přestěhoval z žižkova pryč, ale pořád bydlí v Praze.
S Tonym tedy balíme poslední dvě krabice a neseme je ze schodů dolu. Martin už mezitím odjel zpátky do Prahy a my s Tonym pojedeme jeho autem s pár krabicemi za ním.
O NĚKOLIK PAR LET POZDĚJI
Je to asi třetí rok co bydlíme v Praze, je momentálně 21. září, já a Tony jsme se dozvěděly že budeme rodiče, tedy já jsem se to dozvěděla, Tony to ještě neví a bojím se jeho reakce.
Tony tedy ty tři roky nedělá hudbu a těmi drogy přestal, hned jak jsem se sem nastěhovali, za což jsem strašně ráda, pokud budeme mít dítě tak bych nechtěla aby něco před tím dítětem bral.Ležela jsem v posteli u nás v ložnici a Tony byl ve svém studiu které má ve vedlejší místnosti, přemýšlela jsem nad tím, jak by Tony mohl reagovat na to až mu řeknu že bude táta, po chvilce jsem usnula.
Byla jsem v pokoji a chystala se Tonymu oznámit že budeme mit dítě.
A: ,,Tony?"
T: ,,Hmm"
A: ,,Měla bych ti něco říct"
T: ,,A co?"
A: ,,No..budeš táta"
T: ,,Cože?! To si děláš prdel ne!"
A: ,,N-no ne"Tony se tvářil dost naštvaně, začal chodit po pokoji a schazovat věci že stolu a následně i flašky ze skříně které se následně roztříštily. Začala jsem se strašně bát.
Ucítila jsem jak semnou někdo třepe.
Otevřela jsem oči které byli plné slz a moc přes ně nešlo vidět, viděla jsem Tonyho a začala jsme brečet víc.T: ,,Adélka copak?"
A: ,,J-ja nevím, asi n-noční můra"
T: ,,To bude dobrý, klid"
A: ,,Jasně"Tony mě utěšoval v oběti, já mám ale strašný strach že nebude rád a bude to jako v tom snu.
Den plynul a já byla nějak plně rozhodnutá, že to chci dnes Tonymu říct, vzala jsem si svůj těhotensky test a ultrazvuk, na kterém jsem byla minulý týden. Dala jsem test do dárkové taštičky, ultrazvuk jsem si vzala do ruky a vyšla směr Tonyho studio, kde je mimochodem poslední dobou pečenej, vařenej.
Vešla jsem k Tonymu do studia a zrovna zpíval do mikraku.
T: ,,Tím myslím peníze pro sebe a pro svoji gi..."Tony přestal rappovat protože mě zpozoroval, hned si sundal sluchátka a zvedl se ze židle, vydal se ke mě.
T: ,,Co ty tady"
A: ,,Mám pro tebe menší dáreček"Podala jsem mu taštičku, on si jí vzal a chvilku vylo ticho.
T: ,,Ale já ještě nemám narozeniny"
A: ,,Já vím že nemáš ale máš to předčasně"V tichosti se díval do taštičky, začal vytahovat test a pak se na mě podíval, bála jsem se co udělá, šel ke stolu a rukama se o něho opřel.
ČTEŠ
𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]
RomanceAdél je 16 let a od malička miluje opravu aut. v 18 letech potká člověka, co ji absolutně změní život.. bude Áďa konečně šťastná?.. Vydrží s ním?.. Co jeho a jí po třech letech co budou spolu čeká?.. Čti a dozvíš se to