T: ,,Pajinec? Kde je Péťa?"
Pa: ,,Nevím, asi je doma"
A: ,,Jak nevíš, vždyť je to tvoje přít..ne vy nejste spolu?"Zarazila jsem se, jelikož jsem viděla Pajincův výraz, a ten mluvil za vše.
Šla jsem k němu blíž a objala ho.T: ,,To bude dobrý brácho"
Pa: ,,Díky"Od Pajince jsem se odtrhla a usmála se, on mi úsměv oplatil.
Šla jsem si vzít nějaké věci do pokoje, nám oběma s Tonym bude stačit jedna taška a do ní dám jen pár kusů oblečení a věci jako jsou nabíječky na telefóny, tašku jsem za zavřela a Tonymu jsem vzala ještě do ruky klíče od auta kterému leželi na stole.T: ,,Áďo? Jedeme?"
A: ,,Ano, jen vezmu tašku a pár věcí"
T: ,,Tak pojď a vezmi mi tam klíče od auta prosím"
A: ,,Mám je u sebe už"
T: ,,Dobře tak jedeme"Vzali jsme si věci a vyšli ven před byt, zamkli jsme a vydali se k autu.
Nastoupili jsme do auta a jeli ke klubu.
Když jsme tam dorazili tak jsem šli dovnitř a začali to vše nějak připravovat, po nějakých 5 hodinách jsme měli vše hotové a zbývala už jenom zvukovka.
Tony si zapl mikrofon a začal se zvukovkou, začal trackem "Řádky" pak zahrál asi dalších asi 10 tracku a pak zahrál "Tým" to byl poslední track který zahraje a při top tracku mě představí.T: ,,Dobrý?"
A: ,,Jo jasně musím říct že se těším hodně"
T: ,,No vidíš a ty jsi se bála"
A: ,,Nojo no"po pár hodinách
Tony mě po zvukovce a byl čas, spíš už po čase kdy jsme měli ten klub otevřít, stáli jsme venku vedle klubu a k nám začali už chodit lidi, bylo jich asi jenom 50 protože jsme to měli naplánovány málo času. Překvapilo mě, že ani jedna slečna nechtěla po Tonym jestli mu můžou dát pusu.
Asi bych to nebyla já kdybych si neudělala z Tonyho srandu a nezahrála si na fanynku.A: ,,Ahoj Tony, omg můžu fotku prosím"
T: ,,No jasně"Tony se strašně smál, až nemohl už normálně stát. Jedné z fanynek jsem podala svůj mobil aby nás vyfotila
A: ,,A mohla bych ti dát pusu..na tvář"
T: ,,Určitě"Stoupla jsem si na špičky a Tony se mírně strčil, dala jsem mu pusu na tvář a po chvilce se odtáhla.
A: ,,Omg děkuju moc ahooj"
Tony nic neřekl a poškrábal se za krkem ja se smíchem utekla do bagstage. sedla jsem si na sedačku a čekala jsem na Tonyho až přijde.
Otevřeli se dveře a v nich stál Tony, chvilku tam jen tak stál a s přemýšlejicím obličejem na mě koukal.T: ,,Ty co si tam udělala"
A: ,,Menší sranda"
T: ,,Jo takhle, no tak jo..hele každopádně klub je už plný takže za deset minut jdu Martin to odpískal"
A: ,,Dobře tak já budu tady"
T: ,,Tak jo a až bude hrát The Conjuring tak přijď ke dveřím a až tě zavolám příjdeš ke mě ano?"
A: ,,Dobře"
T: ,,Fajn, miluju tě"
A: ,,Já tebe"Tony se nahnul ke mně a dál mi pusu, já mu jí oplatila a on pak odešel. Seděla jsem tam, plus minus nějakou hodinku a slyšela jsem The Conjuring.
Zvedla jsem se a šla ke dveřím po chvilce slyším jak track už končí a je tam už jenom nějaká dohra. Pak uslyším jak Tony říká.T: ,,Chci teď aby jste mě chvilku poslouchali..za posledních pár let co jsem nedělal hudbu, se toho tolik změnilo, respektive někdo můj život změnil, Aďo? pojď za námi"
Řekl Tony a já tak učinila, otevřela jsem dveře od bagstage a vyšla za Tonym na stage. On ke mě natáhl ruku a já též, hned když jsme se dotkli tak mi Tony mou ruku stiskl a přitáhl si mě k sobě.
ČTEŠ
𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]
RomanceAdél je 16 let a od malička miluje opravu aut. v 18 letech potká člověka, co ji absolutně změní život.. bude Áďa konečně šťastná?.. Vydrží s ním?.. Co jeho a jí po třech letech co budou spolu čeká?.. Čti a dozvíš se to