|21|

108 2 2
                                    

Pohled Tonyho
Ráno jsem se probudil a Áďa ještě spala, rozhodl jsem se, že půjdu zatím připravovat věci sám a nechám ji vyspat, přece jenom, teď náš život bude o hodně jiný, tedy až se to malý narodí.
Vzal jsem si věci ze skříně, jelikož je strašný teplo tak jsem spal jen v boxerkách.
Sešel jsem i s věcmi do obýváku, tam jsem se oblékl, hned jak jsem byl oblečený tak jsem zavolal Pajincovi jak jsou na tom, domluvili jsme se že dorazí během desáté dopoledne a Péťa dorazí dřív, máme ji očekávat někdy kolem osmé, je teď třičtvrtě na osm, tak za chvilku tu bude.
Uběhla nějaká půl hodinka, a Péťa pořád nikde, chtěl jsem zavolat Pajincovi kde je ale někdo zazvonil.
Šel jsem otevřít a stála tam Péťa.

Pe: ,,Ahoj Tony"
T: ,,Čau, pojď dál"
Pe: ,,Dobře..a Áďa ještě spí?"
T: ,,Eeee...jo ještě spí, řekl jsem si tak nějak před necelou hodinou že jí nechám spát když teď jede za dva tak to tady dělám zatím sám"
Pe: ,,To chápu, no a mohla bych ti pomoct"
T: ,,Jsi hodná ale zatím ne, můžeš se jít kouknout vedle, jestli ještě Áďa spí"

Pohled Péťi
Tony mi řekl, že se můžu jít kouknout, jestli Áďa pořád spí. Vešla jsem v tichosti do pokoje a zavřela za sebou, jak jsem dovřela dveře, ozvala se z kuchyně rána, jakoby něco spadlo a slova "more jebu na to zase mi spadl mobil" usoudila jsem, že Tonymu spadl na zem telefon a byl kvůli tomu naštvaný, jenže jak zakřičel, tak tím vzbudil Áďu.

A: ,,Co se stalo?"
Pe: ,,Dobré ránko, no teď zrovna Tonymu spadl mobil na zem a začal křičet"
A: ,,Jo..no to je normální u něho"
Pe: ,,A co ty"
A: ,,No jako těhotenství je hrozný, kdybych nezvracela několikrát za den tak je to v pohodě ale ty začátky jsou nejhorší prý"
Pe: ,,Jo no, začátky říkají že jsou nejhorší, ale to dáš"
A: ,,A víš co je ještě úplně nejlepší?
Pe: ,,No povídej"
A: ,,Že to neví ještě ani moje mamka ani Tonyho rodiče"
Pe: ,,Tak to je něco ti povím"

Pohled Adél
S Péťou jsme si povídali takhle asi zhruba deset minut a pak přišel Tony.

T: ,,Já tě asi vzbudil jak jsem řval co?"
A: ,,Trošičku ale v pohodě já bych stejně vstávala za chvilku, ještě než sem přišla Péťa tak jsem se probudila"
T: ,,Tak dobrý, volal jsem Martonovi"
A: ,,No..a?"
T: ,,Přijede za pár minut"
A: ,,Dobře..ale mám strach co udělá"
Pe: ,,Proč?"
A: ,,On sám dítě nechce a já nevím jak bude reagovat a je to hlavně můj dobrý kamarád že střední takže mu nechci ublížit"
Pe: ,,To chápu, ale neboj to bude dobrý"

Péťa mě takhle uklidnovala a o necelou hodinku přišel Martin, nevěděl že je tohle je udělaný kvůli miminku ale věděl že se něco bude dít.

Je zhruba 14:00 odpoledne a oslava už je nachystaná, je tady Tonyho rodina a to táta a mamka, pak jenom moje mamka se sestrou Ali, Pajinec s Péťou, Tonyho dobrá kamarádka Terka a moje kamarádka Šája, no a Martin.

A: ,,Tak jdem na to?"
T: ,,Jasně...věnujte nám dvoum všichni chvilku..Aďi"
A: ,,Dobře..většina z vás vůbec neví proč tu jste, jste tu protože...s Tonym budeme mít miminko tak jsme chtěli udělat oslavu"
M: ,,Cože?! Ten dement ti udělal dítě...ne ne, nedovolím aby ti zničil život"
A: ,,Martine co to do tebe vjelo?"
M: ,,Je to kriminálním Adélo!!"
T: ,,Uklidni se Martine"
M: ,,Sklapni ty kriple, nedovolím aby jsi ji zničil život"

Po cestě co Martin řekl, strčil do Tonyho a Tony zase do něho, hned k němu běželi Pajinec a Tonyho táta.

T.t: ,,Antoníne klid ano?"
T: ,,Já jsem klidnej!!"
Pa: ,,Martine ty taky"
M: ,,Neser se do mě ty demente"

Co to dořekl, tak vrazil Martin Pajincovi pěstí a on šel k zemi.

Pe: ,,Martine jseš normálni!! jsi v pořádku Pájo?"
Pa: ,,Nic mi není Péťo"
A: ,,Martine vypadni"
M: ,,Pokud půjdeš semnou"
T: ,,Vypadni!!"

Tony zakřičel dost hlasitě, Martin tedy odešel. My jsme se šli pokusit pokračovat v oslavě.

A.m: ,,A už je to jistý?"
A: ,,Ano mami, už tu jsou balónky a v jednom je barevný prášek...jaký tam vůbec je?"
Pe: ,,Modrý nebo růžový"

S Tony jsme si vzali každý dva balónky a šli kousek dál od našich rodičů a kamarádů.

T: ,,Tak první ty"
A: ,,Dobře"

Řekla jsem a praskla jehlou první balónek, nic, byl tak bílý prášek a to prý neznamená nic, musí tam být modrý nebo růžový.
Poté šel Tony, taky nic, šla jsem zase já a znovu nic.

Pa: ,,A teď spolu"

Řekl Pajinec, my s Tonym jsme spolu praskli balónek a...

𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat