|3|

333 10 1
                                    

Šla jsem nastoupit do Tonyho auta a pomalu s ním vyjela z dílny.

Tonyho pohled
Áďa viděla z dílny s mým autem a já se nemohl přestat dívat jak k ní to auto sedí a prostě jak se k ní hodí.

,,Tak jo, už jste byli na prodejně" zeptala se mě Áďa sladkým hlasem.

,,Jo jo, byli" odpověděl jsem jí, dopíči proč je tak kurva nádherná řekl jsem si v hlavě.

,,Tak se mějte hezký, budete mi chybět" řekla Áďa.

,,Za jak dlouho by jsi hela domů" zeptal se Martin.

,,Teďka pojedu" řekla.

,,Můžeme jet s sebou" zeptal se znovu Martin.

,,No jasně, proč ne" řekne s tím svým krásným úsměvem.

,,Tak já jsem hned zpátky, jen si dojdu za šéfem"

Pohled Adél
Řekla jsem že dojdu ještě za šéfem, protože předtím něco potřeboval.

,,Jsem tu, co jste potřeboval?" vešla jsem na prodejnu.

,,Jen jsem se chtěl zeptat kdo jsou ti dva, předpokládám že asi tvoji známí?" zeptal se.

,,Ano, jsou" řekla jsem ještě, protože jsem věděla o co půjde.

,,No, ten s těmi piercingy vypadá že autům rozumí" řekne a podiva se na Tonyho který se povídá venku s Martinem.

,,No, celkem ano" řeknu.

,,Přiveď ho sem prosimtě" řekne a já bez slov jdu ven k Tonymu.

,,Tony prosím pojď semnou" řeknu.

,,Dobře, a proč? zeptá se Tony.

,,Můj šéf se tě chce na něco zeptat" řeknu a jdeme spolu na prodejnu.
Když vejdeme tak se nám naskytne pohled na mého šéfa.

,,Dobrý den, jmenuji se Jiří Palička, chtěl bych se vás na něco zeptat" řekl šéf a podal si s Tonym ruku.

,,Dobrý den, Tony M....." řekne Tony.

,,Trochu jste si všiml že se hodně zajímáte o auta, tak jsem se vás chcel zeptat jestli by jste neměl zájem tady pracovat" řekl, a já s Tonym na něj jen zírala.

,,Tak co, máte zájem" zeptal se po chvilce.

,,No to ano měl bych zájem, jen já nebydlím tady ale v Praze" řekne, a mě napadlo že by mohl být u mě.

,,No tak to by šlo nějak zařídit aby jste mohl bydlet tady tady v Jičíně, jinak kdyby jste si to rozmyslel tak vám taky Adel předá telefon na mě tak se mi ozvěte" řekl.

,,Dobře, tak já si to promyslim a dám vám vědět" řekl Tony.

,,Dobre, tak se zatím mějte nashledanou, mějte se Adel tak v pondělí" řekl a my byli už u vchodu.

,,Jo jo jasně" řekla jsem.

,,Nashledanou" řekli sme společně s Tonym a vyšli ven z prodejny.

,,Hele Tony, tak mě napadlo, co kdyby jsi bydlel chvilku u nás a potom by jsme našli nějaké bydlení?" zeptala jsem se.

,,Jako nevím" řekl.

,,Já vím že se moc neznámé ale mohly by jste to zkus ne?" řekla jsem.

,,Ale jako zní to lákavě" zasmál se Tony.

,,Takže?" zeptam.

,,Ale jo" řekne s úsměvem.

,,Dobře, ale ty tady asi nemáš nějaké věci?"
zeptám se.

,,Jo mám věci, ale na co" zeptá se.

,,No aby jsi u mě mohl přespat do Pondělí, aby jsis mohl zařídit práci, jo a auto si můžeš nechat tady" usměju se.

,,Dobře, neva Martine" řekne Tony.

,,Ne v pohodě" řekne Martin.

,,No a my jedeme" řeknu a jdu pomalu k autu. Tony si tak s Martinem něco říká, po chvilce se Tony rozejde ke mě.

,,Tak jedeme?" zeptám se a jdu na místo spolujezdce.

,,Počkej a kdo bude řídit?" zeptá se.

,,Ty" řeknu, hodím po něm klíčky a on je jednou rukou chytí.

Jedeme pomalu ze dvora a nahoře je Martin u auta. Když projedeme kolem Martina tak Tony přidá hodně plyn až zapískají pneumatiky. Rychle se od Martina vzdalíme.
Tony ubere plyn protože se objevíme na hlavní, na cestě Tonyho naviguju aby jsme trefili domů.
Za pár minut se za námi velkou rychlosti objeví Martin. Kličkuje ze strany na stranu po silnici, protože nás chce předjet ale Tony mu dělá náschváli a nechce ho pustít.
Po chvilce ho nechá a Martin začne řídit doslova jak hovado.

,,Hej to je fakt hovado tyvole" řekne Tony.

,,Jako má štěstí že tady nikds nestojí policajti" jen co to dořeknu tak za námi začne houkat policejní auto. Tony najede víc ke kraji aby mohly projet. Hned se rozjeli za Martinem.
Martin zastaví na kraji silnice a my musíme zpomalit. Policisté vylezou z auta, a jeden ukazuje ať jedeme, tak je Tony objede a my jedeme po cestě dál.

Po cca čtvrt hodince dorazíme ke mě domu, kde ještě bydlím s rodiči ale do pár mesici se chci odstěhovat, protože už chci začít svůj vlastní život.

,,Tak si vezmi věci a pojď" řeknu a vystoupím z auta, Tony hned poté taky.

Děkuju za vše ❤

𝐃𝐂𝐄𝐑𝐀 𝐌𝐄𝐂𝐇𝐀𝐍𝐈𝐊𝐀 [ 𝐘𝐍𝐎𝐓𝐓 ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat